MS Windows
briani 27239
Fontstørrelse i vista
Fra : Leif Neland

Dato : 19-12-07 23:32

Efter katten væltede den bærbare på gulvet, bruger jeg 40"
fladskærmstv'et. Det ser godt nok fedt ud med 1980*1080 pixels

Men bogstaverne er sgu for små. Kan man ikke få sat fontstørrelsen op i
vistas egne programmer, altså menuer, ikontekster osv.

Det kan jo for det meste ændres i programmerne, hvad de bruger af font.

Mener at kunne huske at man kunne vælge forskellig fontstørrelse i XP...

Leif

Fra : Karin

Dato : 20-12-07 11:13

Leif Neland wrote:
> [...]
> font.
> Mener at kunne huske at man kunne vælge forskellig fontstørrelse i

Du kan sætte dpi størrelsen op under skærmindstillinger.

Karin