MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Vista Service Pack 1 RC - Dansk
Fra : Bo

Dato : 16-12-07 13:45

Hej
Windows Vista Service Pack 1 RC Dansk ligger klar til download på

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=be34577a-e925-48fb-9d6d-50fe9461f808&displaylang=da
Version: 936330 14-12-2007
Vil I downloade nu eller vente til "den rigtige" kommer
vh Bo

Fra : Kurt Lund

Dato : 16-12-07 23:07

--
Med Venlig Hilsen
Kurt L Andersen
"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Jeg har prøvet den, den køre godt nok min stationær pc men den giver ikke
noget.
Men på min nye bærebar en Acer Travekmate 7720G en rimelig hurtig bærbar UHA
DA, der røg den godt nok hurtig ud igen,
den blev så sløv at man troede det var en gammel 386.

Så jeg vil vente den giver intet "endnu"....
Mvh
Kurt

Fra : Jama

Dato : 17-12-07 11:37

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> UHA DA, der røg den godt nok hurtig ud igen,
> den blev så sløv at man troede det var en gammel 386.
>
> Så jeg vil vente den giver intet "endnu"....

Der ser Vi endnu engang, et exsempel på Vistas egenskaber, eller mangel på
dette. Derfor beholdt jeg XP og venter istedet på den nye Service pakke 3
til XP. Som jeg har hørt får dette OS til, at starte og køre bedre.
Mvh.Jama

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-12-07 12:04

Jama skrev:

>Der ser Vi endnu engang, et exsempel på Vistas egenskaber, eller mangel på
>dette. Derfor beholdt jeg XP og venter istedet på den nye Service pakke 3
>til XP.

Jeg mener nu at der er grund til sammenligning af vista's sp1 og xp's sp2,
for da den kom ud, der var der nu også mange der beklagede sig over
problemer med den.

Alle dem der *ikke* har problemer med en sp beklager sig normalt heller
ikke over dem.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 17-12-07 17:42

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> problemer med den.
>
> Alle dem der *ikke* har problemer med en sp beklager sig normalt heller

Dengang med XPs SP2 var det bedst at lave sig en slipstream for at få det
optimale ud af den.
Måske er tilfældet det samme med Vistas SP1, hvem ved?
Men der kan stadig nå at ske noget, det er trods alt kun en RC udgave, der
kommer sikkert et par små rettelser til i den endelige udgave.

Mvh
Benjamin

Fra : Steen

Dato : 17-12-07 20:09

> Alle dem der *ikke* har problemer med en sp beklager sig normalt heller
> ikke over dem.
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Helt enig....

Jeg installerede S.P1 for fire dage siden, det har kørt upåklageligt siden.
Jeg er i det hele taget yderst tilfreds med Vista.

/Steen

Fra : Akadut

Dato : 16-12-07 23:02

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]