Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
3D foto
Fra : Ralle

Dato : 15-12-07 00:12

Var en tur i Tivoli med ungerne i dag og lod mig lokke til at få taget
et foto i 3D som så blev graveret ind i en slags plexiglasblok. Sådan en
blok på 3x5cm. koster den nette sum af 349 kr. en lidt pebret pris. Da
jeg kom hjem, satte jeg mig ned for at se nærmere på vidunderet og blev
vel nærmest dybt imponeret. Det ser helt fantastisk ud i det rette lys,
at kunne se ungerne og sig selv fra alle vinkler inde i sådan en blok og
nu har jeg fået smag for mer. Er der nogen der ved hvor i DK man kan få
lavet sådan nogen i forskellige størrelser helst i hovedstadsområdet?
Jeg ku selvfølgelig bare tage en tur i tivoli igen, men det tillader
budgettet desværre ikke her op mod jul og efter jul er Tivoli jo lukket
igen. På kassen jeg fik med står der www.looxis.com og en søgning på
dem, gir kun adresser i Tyskland og England og ikke et ord om at det
findes i DK.

Ralle

Fra : Apollo14

Dato : 15-12-07 10:45

Ralle skrev:
-klippet langt langt væk-

Lige her http://www.3dl.dk/

søg på pokal 3d gravering ;)

Fra : Søren Reinke

Dato : 15-12-07 10:56

Apollo14 wrote:
> Ralle skrev:
> -klippet langt langt væk-
>
> Lige her http://www.3dl.dk/
>
> søg på pokal 3d gravering ;)

Jeg vil dælme håbe deres produkter er af højere kvalitet end deres
hjemmeside, deres menu fungere ikke engang i Firefox.

/Søren

Fra : Apollo14

Dato : 15-12-07 10:57

Ralle skrev:
-klip-
Og her er maskinen
http://www.cnccontrol.dk/213/

Fra : info@3dlaserfoto.dk

Dato : 19-12-07 06:53

On Dec 15, 12:11 am, Ralle <dengamleh...@mail.dk> wrote:
> [...]
> igen. På kassen jeg fik med står derwww.looxis.comog en søgning på
> dem, gir kun adresser i Tyskland og England og ikke et ord om at det

Hej Ralle.

Ja, desvaerre er jeg kun indtil videre i Tivoli. Jeg er startet
herinde i forbindelse med Julemarkedet. Jeg formoder at det nok skal
blive til en butik (i koebenhavn) til naeste aar, men har foerst tid
til at finde den rette lokation til dette efter nytaar. Indtil dette
sker, er du velkommen til at gaa ind paa min hjemmeside (den er meget
sparsom i oejeblikket) og der kan du foelge udviklingen naar jeg
kender lidt mere til den.
Paa hjemmesiden kan du ogsaa finde min mailadresse, saa du kan komme i
kontakt. Til sidst kan jeg informere om at jeg stadig har alle
billeder, saaledes at hvis du skulle faa lyst til at efterbestille, er
du velkommen til at skrive til mig (dog kan jeg kun lave det indtil
30/12).

Med venlig hilsen

Thomas Olsson

3D LaserFoto ApS
wwww.3dlaserfoto.dk

PS. Jeg er glad for at hoere at du li' produktet.

Fra : Søren Reinke

Dato : 19-12-07 15:49

info@3dlaserfoto.dk wrote:
> Thomas Olsson
>
> 3D LaserFoto ApS
> wwww.3dlaserfoto.dk

Hej Thomas

Tror lige du har været for gavmild med antal w'er i din URL

p.s. Jeg synes også det er et spændende produkt.

/Søren

Fra : Ralle

Dato : 21-12-07 20:17

> [...]
>
> 3D LaserFoto ApS
> wwww.3dlaserfoto.dk
>
> PS. Jeg er glad for at hoere at du li' produktet

Tak for dit svar på mit indlæg på nyhedsgruppen. Ja jeg er virkelig
imponeret over det produkt du laver og det er mine børn også. Vi vil
meget gerne ha lavet en endnu større blok med vores portrætter indeni,
men som enlig far til 2 børn er vores økonomi ikke til det lige her i
julemåneden.Forhåbentlig åbner du en forretning i København i løbet af
2008 og så er vi sikre kunder .
Du har ret i at din hjemmeside er meget sparsom lige i øjeblikket, men
jeg har lagt den ind i mine bogmærker og vil følge med i hvad der sker
fra tid til anden.

God jul og godt nytår herfra.

Mvh. Ralph Qwinten

PS. jeg sender dette indlæg gennem nyhedsgruppen, da din mail
tilsyneladende ikke virker.