adsl med switch *4 pc
Fra : KSK

Dato : 13-07-01 22:14

hejsa jeg har kørt et netværk med 4 pc samlet i en hub og derefter 2 net
kort i en maskine ... nu har jeg så købte en swihict hos teledamnark får at
slippe for 2 netkort i den en maskine og får at får det til at viker er jeg
nød til at configere maskinen til automatisk at hente ip adresse ,,, men nu
har jeg et problem med at se /læs din andre maskine i mit netværke for jeg
har jo sat min ip adresse til automasik hente dem før hedde de 192,168,0,1
og 192,168,0,2 osv
men den opsætning kan jeg ikke komme på nette med min switch eller kan jeg

på for hånd tak
KSK

Fra : Allan Olesen

Dato : 13-07-01 23:36

"KSK" <ksk@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>har jo sat min ip adresse til automasik hente dem før hedde de 192,168,0,1

Se indlægget med Message-ID: <9f68n0$mjg$1@news.inet.tele.dk> i
d.e.i.u.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-07-01 01:01

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> wrote in message
> "KSK" <ksk@tdcadsl.dk> wrote:

> Se indlægget med Message-ID: <9f68n0$mjg$1@news.inet.tele.dk> i
> d.e.i.u.

Kan du ikke nok sætte news: foran??? det er så besværligt at bruge dette
link,,, når det ikke er et news link... ved ikke om det kun er i OE den
fortolker det som et email link.... meen...

Fra : Allan Olesen

Dato : 14-07-01 08:46

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Kan du ikke nok sætte news: foran??? det er så besværligt at bruge dette
>link,,, når det ikke er et news link... ved ikke om det kun er i OE den
>fortolker det som et email link.... meen...

Det var ikke ment som en news-URL. Det var ment som en oplysning om,
hvilken Message ID, indlægget havde.

Nogle newsreadere - som i modsætning til OE aldrig har generet mig -
kan ikke bruge en Message ID, hvis jeg sætter news: foran.

Fra : KSK

Dato : 14-07-01 12:37

jeg kan nu ikke find den
ksk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-07-01 12:52

"KSK" <ksk@tdcadsl.dk> wrote in message
> jeg kan nu ikke find den
> ksk

åbn din browser, skriv news: og så Message-ID´en