Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billig billedfremkaldelse ?
Fra : Tina

Dato : 13-12-07 08:49

Kender du et sted, der gør det til en mindre pris end kr. 0,95 pr billede ?
Mvh Tina

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-12-07 09:13

Tina wrote:

> Kender du et sted, der gør det til en mindre pris end kr. 0,95 pr billede ?
> Mvh Tina

Hej Tina, dit spørgsmål handler om indkøb, derfor hører det hjemme i
indkøbs-gruppen - så slet dit indlæg og genpost det i

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Per Tolbøll

Dato : 13-12-07 19:01

Tina skrev:
> Kender du et sted, der gør det til en mindre pris end kr. 0,95 pr billede ?

Hvis du kan vente en lille uge på billederne: www.pixum.de

/Per

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-12-07 19:18

Per Tolbøll wrote:

> Hvis du kan vente en lille uge på billederne: www.pixum.de

Hej Per, dit svar handler om indkøb, derfor hører det hjemme i
indkøbs-gruppen - så slet dit indlæg og genpost det i

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-07 19:41

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> Kender du et sted, der gør det til en mindre pris end kr. 0,95 pr billede
> ? Mvh Tina

Ja: http://dk.foto.com/photo_prints.asp
hvis du bestiller over 500 billeder koster de 0,08 øre pr. stk.

Men som Niels Riis Ebbesen så venkigt har påpeget, hører spørgsmålet hjemme
i:

--
mvh kajo

Fra : Leif Langgaard

Dato : 13-12-07 19:50

"kajo" <---> skrev i en meddelelse

> Ja: http://dk.foto.com/photo_prints.asp
> hvis du bestiller over 500 billeder koster de 0,08 øre pr. stk.

Vrøvl !

Langgaard

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-07 19:57

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen
> "kajo" <---> skrev i en meddelelse

> Vrøvl !
>
> Langgaard

Hvori består mit vrøvl, hvad har jeg overset.

--
mvh kajo

Fra : Leif Langgaard

Dato : 13-12-07 20:01

"kajo" <---> skrev i en meddelelse

> Hvori består mit vrøvl, hvad har jeg overset.

En pris på 0,08 "Øre" kan kun være for billigt

Hvor mange kan du så få for en Krone?

Langgaard

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-07 20:05

> En pris på 0,08 "Øre" kan kun være for billigt
>
> Hvor mange kan du så få for en Krone?

1.250, men hvis jeg nu havde skrevet rigtigt er det kun 12,5 for 1 kr.

--
mvh kajo

Fra : Leif Langgaard

Dato : 13-12-07 20:35

"kajo" <---> skrev i en meddelelse

> "Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen

> 1.250, men hvis jeg nu havde skrevet rigtigt er det kun 12,5 for 1 kr.

Ja, men det er nu alligevel kanon billigt.

Langgaard

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-12-07 20:04

kajo skrev følgende i et indlæg på Usenet:

> Hvori består mit vrøvl, hvad har jeg overset.

Prisen

Du skriver 0,08 øre - de koster 0,08 kr - altså 100 gange så
meget

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-07 20:02

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen
> "kajo" <---> skrev i en meddelelse

> Vrøvl !
>
> Langgaard

Når du nu kan se at det er noget vrøvl, hvorfor retter du det så ikke, der
skulle selvfølgelig havde stået 0,08 kr.

--
mvh kajo

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-12-07 20:19

kvajo wrote:

> Når du nu kan se at det er noget vrøvl, hvorfor retter du det så ikke,
> der skulle selvfølgelig havde stået 0,08 kr.

Nå kvajo... du og de andre klaphatte så lige bort fra, at Tina havde
genpostet spørgsmålet i indkøbsgruppen, hvor I kunne ha' besvaret hende
og samtidigt ha' været on-topic.

Men I ku' ikke dy' Jer, I skulle lige postet en hel masse off-topic
svar/indlæg, gav det en god fornemmelse i underlivet...?

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : jakob

Dato : 13-12-07 23:56

> Men I ku' ikke dy' Jer, I skulle lige postet en hel masse off-topic
> svar/indlæg, gav det en god fornemmelse i underlivet...?

Og hvem tror du fremprovokerer det ?

Jakob

Fra : Leif Langgaard

Dato : 13-12-07 22:35

"kajo" <---> skrev i en meddelelse

> Når du nu kan se at det er noget vrøvl, hvorfor retter du det så ikke, der
> skulle selvfølgelig havde stået 0,08 kr.

Hej

Jeg havde forladt siden, og var derfor ikke helt sikker på hvad prisen var,
derfor blev indlægget som det gjorde!

Næste gang, hvis der bliver en sådan, skriver jeg fakta i første indlæg

Desværre var det vand på NRE's mølle, det var ikke meningen. Se:

Langgaard

Fra : Pico

Dato : 13-12-07 22:54

Leif Langgaard wrote:
> Desværre var det vand på NRE's mølle, det var ikke meningen. Se:

Jamen er der da nogen der tager sig af ham ?
--
MVH
Pico

Fra : John

Dato : 13-12-07 23:53

Pico skrev:

> Jamen er der da nogen der tager sig af ham ?

En psykiater forhåbentlig.

Fra : Bjarne

Dato : 14-12-07 13:12

LOL

Fra : Jan Boegh

Dato : 14-12-07 09:41

Pico skrev i 4761abc0$0$90272$14726298@news.sunsite.dk dette:

> Jamen er der da nogen der tager sig af ham ?

Hvem?

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : jakob

Dato : 14-12-07 18:57

Pico <Selvestemig@hotmail.com> wrote:

> Jamen er der da nogen der tager sig af ham ?

Forhåbentlig kommunen :0)

Hygge

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-07 09:22

> Ja: http://dk.foto.com/photo_prints.asp
> hvis du bestiller over 500 billeder koster de 0,08 øre pr. stk.

Ja men kun for billede 501 og opefter.
For billede 1 til 500 betaler du den alm. pris på 0,69
Plus lige 137 eller 160 Dkr i levering, hvis du kommer over 700 billeder.

VH
Per

Fra : Leif Langgaard

Dato : 14-12-07 10:12

"PerW" <internet_snabela_wolfsdorf.dk> skrev i en meddelelse

> Ja men kun for billede 501 og opefter.
> For billede 1 til 500 betaler du den alm. pris på 0,69
> Plus lige 137 eller 160 Dkr i levering, hvis du kommer over 700 billeder.

Tak for god info!

Langgaard