Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Frilandsmusæet i solskin
Fra : Lyrik

Dato : 13-07-01 21:54

Så blev mine webkvabbabbelser endelig til noget.
Tag en tur med Lyrik og familien på Frilandsmusæet i Lyngby.

http://lyrik.homepage.dk/

Hilsen
Jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-07-01 00:02

"Lyrik" <lyrik@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Så blev mine webkvabbabbelser endelig til noget.
> Tag en tur med Lyrik og familien på Frilandsmusæet i Lyngby.
>
> http://lyrik.homepage.dk/

Hej Lyrik

Dejlige flotte klare billeder....

Du har lejet et del med rammer??

Jeg kan altså bestemt ikke lide dit valg.. med den meget_bredde træ ramme..
Det er alt for voldsomt, efter min smag...

Men kan godt lide din hvid-udglatende udseende.. eller hvad man kan kalde
det..

Mvh. Bjarke

Fra : Lyrik

Dato : 14-07-01 00:12

> [...]
> Det er alt for voldsomt, efter min smag...
>
> Men kan godt lide din hvid-udglatende udseende.. eller hvad man kan kalde

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Hvad nummer har den Bjarke?
Jeg fjerner den omgående! Jeg giver den en gang hvid-udglatning!

Hilsen
Jens

Fra : lehd

Dato : 14-07-01 11:14

<Hvad nummer har den Bjarke?
<Jeg fjerner den omgående! Jeg giver den en gang hvid-udglatning!

<Hilsen
<Jens

Hej kan du ikke med det samme fjerne din gyselige bagrund, den er depri
;-((

Dine billeder kan jeg godt lide og det er naturligvis dem det drejer sig om
)
De er fyldt med poesi.
mvh Kirsten Lehd

Fra : Lyrik

Dato : 14-07-01 23:11

"lehd" <lehd@slaegt.dk> wrote in message
> [...]
>
> <Hilsen
> <Jens
>
> Hej kan du ikke med det samme fjerne din gyselige bagrund, den er depri
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Er udskiftet. Ja, jeg véd godt at du lavede sjov, men den er altså
udskiftet!

Tak for ros hilsen Jens

Fra : Lyrik

Dato : 14-07-01 00:39

> [...]
ramme..
> Det er alt for voldsomt, efter min smag...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Du har ret Bjarke! Jeg har fjernet de gyselige rammer!

Tak for dit gode råd.

Jens

Fra : U. Pedersen

Dato : 14-07-01 01:11

On Fri, 13 Jul 2001 22:54:01 +0200, "Lyrik" <lyrik@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Så blev mine webkvabbabbelser endelig til noget.
>Tag en tur med Lyrik og familien på Frilandsmusæet i Lyngby.
>
>http://lyrik.homepage.dk/
>
>Hilsen
>Jens

Flot flot, bliver helt misundelig at jeg ikke har adobe photoshop 6,
men syntes det er synd at du "voldtager" billederne.

--
   m.v.h.
   U.P.

Fra : Lyrik

Dato : 14-07-01 09:42

"U. Pedersen" <ulf.pedersen@it.dk> wrote in message

> Flot flot, bliver helt misundelig at jeg ikke har adobe photoshop 6,
> men syntes det er synd at du "voldtager" billederne.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tak Ulf.
Men jeg vender mig lidt mod pixel-puristerne der mener at bare de har 12
megabyte store firkantede billeder så kan de slappe af foran fjerneren med
samvittigheden i orden.))

Jeg er kun amatør og det her er FRITID! Foto. Men jeg har ambitioner om at
lave KUNST!
))
Jeg vil arbejde på at lægge mit eget udtryk ind i billederne. Billederne er
mit materialer. Mit ler. Jeg vil forme dem efter eget ønske og, måske-
inspiration.
Jeg vil eksperimentere! Jeg vil fejle! Jeg vil være heldig! Jeg vil UDVIKLE
mig! "Voldtægten" er ment som en spæd provokation i den retning.

Hilsen
Jens

Fra : U. Pedersen

Dato : 14-07-01 10:26

On Sat, 14 Jul 2001 10:42:21 +0200, "Lyrik" <lyrik@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg vil eksperimentere! Jeg vil fejle! Jeg vil være heldig! Jeg vil UDVIKLE
>mig! "Voldtægten" er ment som en spæd provokation i den retning.

Ja jeg er jo også "bare" en dum gammeldags jyde, der ikke fatter en
skid.

Jeg ville nok bare foretrække en kant i stil med kodaks 9x9 billeder,
hvis jeg skulle vælge, men sådan er vi amatører jo heldigvis
forskellige, og godt for det.

Fortsat god arbejdslyst.

Fra : Aagaard

Dato : 14-07-01 11:11

"Lyrik" <lyrik@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Så blev mine webkvabbabbelser endelig til noget.
> Tag en tur med Lyrik og familien på Frilandsmusæet i Lyngby.
>
> http://lyrik.homepage.dk/
>
> Hilsen
> Jens

Hej Jens
Flot rundtur du giver os der, og det er dejligt at se 'eksperimenterne' med
rammer m.m. Jeg vil mene at du skal finde en gennemgående stil med rammer og
filtrering, så bliver rundturen endnu mere seværdig.

Mvh.
Aagaard
--
http://ditte-marie.dk - billeder og meget andet.

Fra : Lyrik

Dato : 14-07-01 22:03

"Aagaard" <skriv@ikketil.dk> wrote in message
> [...]
> http://ditte-marie.dk - billeder og meget andet.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Det var dog en masse dejlige familiebilleder som du har lagt ud. Strukturen
i dine sider er meget fyldestgørende.
Skal jeg råde dig til noget, må det være at erstatte indskanningerne med et
digitalt kamera.
Det vil helt sikkert forøge klarheden i billederne.
Det med den gennemgående stil vil jeg tage til mig.

Hilsen
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 14-07-01 23:12

> [...]
> filtrering, så bliver rundturen endnu mere seværdig.

Jeg har prøvet at imødekomme din kritik.
Hilsen
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 15-07-01 00:12

Prøv også http://lyrik.homepage.dk/pan/
Og tryk endelig på knappen i panoramaet!

Hilsen
Jens