Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik ønskes
Fra : Michael

Dato : 13-07-01 21:08

Hey

Hvis nogen skulle have lysten så er de velkommen til at komme med kritik
af disse billeder.

http://www.mlykke.dk/kritik/

- Michael

Fra : Lyrik

Dato : 13-07-01 22:16

"Michael" <michael@mlykke.dk> wrote in message
> Hey
>
> Hvis nogen skulle have lysten så er de velkommen til at komme med kritik
> af disse billeder.
>
> http://www.mlykke.dk/kritik/
>
> - Michael
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Vil du ikke hellere roses?

Pæne billeder. Det med statuen prøver ligesom at sige noget-ikke? Jeg vil
gerne høre hvad din tanke var med det billede.
Lyset der bryder igennem i skoven er smukt.

Hilsen
Jens

Fra : Michael

Dato : 14-07-01 10:02

In article <9inohg$14ek$1@news.cybercity.dk>, lyrik@vip.cybercity.dk
says...

> Vil du ikke hellere roses?

Jeg skal da ikke modsætte mig det ;) Ros er jo altid en rar ting.

> Pæne billeder. Det med statuen prøver ligesom at sige noget-ikke? Jeg vil
> gerne høre hvad din tanke var med det billede.

Billedet er taget fra statuens hovede, og meningen er ligesom at sige
"Det her er MIT synspunkt. Hvad er dit?"
Altså at vise statuens syn på verden.

> Lyset der bryder igennem i skoven er smukt.

Men tak for ordene. :)

Er der mon ikke flere som vil sige noget godt eller dårligt?

- Michael

Fra : lehd

Dato : 14-07-01 11:21

<Hvis nogen skulle have lysten så er de velkommen til at komme med kritik
<af disse billeder.

<http://www.mlykke.dk/kritik/

<- Michael

Hej
Dine billeder er gode, men det med knæet siger ikke mig noget.
Foto 6 med bladene har jeg studeret nøje, kan ikke rigtigt finde ud af
hvorfor det ligner plastik ? er det vand ?
Trappen giver mig en følelse af...er jeg på vej op eller ned , det kan jeg
godt lide.
mvh Kirsten Lehd

Fra : U. Pedersen

Dato : 14-07-01 11:58

On Sat, 14 Jul 2001 12:20:32 +0200, "lehd" <lehd@slaegt.dk> wrote:

>Trappen giver mig en følelse af...er jeg på vej op eller ned , det kan jeg
>godt lide.
ja det er fandme uhyggeligt
skulle også se på det en ekstra gang før end jeg fandt ud af det går
op
--
   m.v.h.
   U.P.

Fra : Michael

Dato : 14-07-01 14:06

In article <3b501c9e$0$262$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
lehd@slaegt.dk says...

> Dine billeder er gode, men det med knæet siger ikke mig noget.
> Foto 6 med bladene har jeg studeret nøje, kan ikke rigtigt finde ud af
> hvorfor det ligner plastik ? er det vand ?

Jeps, lige præcis vand :)

- Michael