MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista og resize problem
Fra : John

Dato : 10-12-07 00:25

Hej

Jeg er i gang med at geninstallere Vista på min IBM T61. Jeg har fået
recovery -skiverne tilsendt og planen er så at der også skal installeres
Ubuntu 7.10 og oprettes en "fælles" partition.

Problemet er bare at Vista-installationen spreder sig ud over det meste
af harddisken og en defragmentering flytter ikke filerne. Det betyder at
jeg stort set ikke kan formindske Windows-partitionen.

Findes der en løsning på det problem? - udover at undlade
Vista-installationen, hvilket ikke er en brugbar løsning.

Mvh

John

Fra : Hans

Dato : 10-12-07 08:33

John wrote:
> [...]
>
> Findes der en løsning på det problem? - udover at undlade
> Vista-installationen, hvilket ikke er en brugbar løsning.

Hent en demoversion af Acronis Disk Director Suite:

http://www.acronis.com/homecomputing/products/diskdirector/

Hans

Fra : John

Dato : 11-12-07 16:35

Hans skrev:

> Hent en demoversion af Acronis Disk Director Suite:

Tak. Det prøver jeg.

Mvh

John