MS Windows
briani 27239
vista + xp
Fra : kim

Dato : 09-12-07 22:20

Jeg har købt en acer pc med vista home instaleret , men jeg syntes ikke om
programmet - for mange tænkepauser , og frys , jeg har fordoblet ram til 2
gb , og har 2 delte harddiske , ialt 4 x 160 gb.
Nu vil jeg gerne instalrer en win-xp på mit D drev , kan man det , er der
nogen der har erfaring , og prøvet det ?
Jeg har kørt med mellinium og xp på samme computer.

kim

Fra : Ole C

Dato : 09-12-07 22:28

kim skrev blandt andet:

> [...]
> der nogen der har erfaring , og prøvet det ?
> Jeg har kørt med mellinium og xp på samme computer.

Det kan man godt. Kig lidt tilbage i gruppen.

--
vh
Ole C

Fra : kim