MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP forlanger kode
Fra : Michael Ravn

Dato : 09-12-07 12:22

Min XP SP2 forlanger at jeg skal skrive min kode når jeg tænder PC'en.
Hvordan er det nu man forhindrer, at jeg behøver skrive min kode?

Michael
Skift til IP-telefoni, og spar ca. 50%, hvis du har hurtigt Internet. F.eks.
hos
www.fonet.dk, www.ringip.dk, www.telsome.dk, www.tdc.dk, www.cybercity.dk,
www.fullrate.dk

Fra : Ole C

Dato : 09-12-07 12:32

Michael Ravn skrev blandt andet:

> Min XP SP2 forlanger at jeg skal skrive min kode når jeg tænder PC'en.
> Hvordan er det nu man forhindrer, at jeg behøver skrive min kode?

Kig et halvt døgn tilbage i gruppen....

--
vh
Ole C