udsendelse om katte
Fra : Cindie

Dato : 13-07-01 20:34

hej

Hvis i slår over på diskovery, så er der en udsendelse om huskatte, det er
ret spændene.

mvh Cindie og Pjevs som lytter interesset til det miauven og piven fra
fjernsynet

Fra : Katrine

Dato : 13-07-01 20:44

Tak.

Vi følger nu også interesseret med.

Katrine, Blip, Josefine og selv kæresten følger med. ;)

http://www.kandu.dk/

Fra : Cindie

Dato : 13-07-01 20:59

Hej igen

Øv... nu er det slut, jeg håber at det snart bliver genudsendt. Det var
meget spændene. Det er var surt at jeg ikke fik set det hele fra starten...
øv øv øv...
Nåja, man kan ikke følge med ialt.

mvh Cindie

Fra : greta

Dato : 14-07-01 15:17

> [...]
det er
> ret spændene.
>
> mvh Cindie og Pjevs som lytter interesset til det miauven og piven fra

Hej Cindie!
Du skriver om en udsendelse på Discovery om katte. Øv, hvor ville jeg
gerne ha´set den. Hvad hed den? Det kan jo være, at den bliver
genudsendt. Vær sød at fortælle mig det.
Venlig hilsen
Greta

http://www.kandu.dk/

Fra : Cindie

Dato : 14-07-01 17:29

hej Greta

Jeg mener at udsendelsen hed house cat. Men naturlgvis når man skal bruge
fjernsynsprogrammet, så kan man ikke finde den, men de plejer fra diskovery
at genudsende tingede ret tit. Så mon ikke det bliver genudsendt.

mvh Cindie og Pjevs

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-07-01 18:03

Æv der var en genudsendelse i formiddags på discovery, som hed: Den store
katteguide...... fik ikke set den

Hilsen
Joan

Fra : Christina K

Dato : 16-07-01 14:47

Hejsa

ÆV æv, jeg har ikke set nogen af dem. Det kunne bare være være så rart
at blive informeret et par dage før, men det er ikke nemt med Discovery.

Mvh
Christina
Joan Frederiksen <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9isi93$hm3$1@sunsite.dk...

Fra : Maria Fabæch

Dato : 16-07-01 17:21

Hejsa

Man kan gå ind på www.selector.dk og melde sig til som bruger. Derefter kan
man melde sig til programmer der kommer - og få en e-mail eller en sms
besked når de kommer....

MVH
Maria og Kattene
http://hjem.get2net.dk/maria

Fra : Christina K

Dato : 16-07-01 20:17

Hejsa

Det er lige sådan noget jeg har ledt efter, det vil jeg straks hoppe ind
og undersøge nærmere.

Tak for tippet

Mvh
Christina