Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kalibrering af HP LP3065 skærm
Fra : Ukendt

Dato : 07-12-07 17:33

Håber ikke det er OT her.
Skærmen har kun en kontrol som i følge manualen er brightness.
Mit kalibreringsprogram (Spyder2express) siger, at hvis en LCD skærm kun har
en brightness kontrol (og ikke andre kontrol typer) så er det som regel ikke
en brightness kontrol, men en backlight kontrol.
Jeg ved ikke hvor meget det betyder, men er der en i gruppen som ved om
kontrollen i virkeligheden er backlight og ikke brightness?

Mvh Sven

Fra : Hans Kruse

Dato : 07-12-07 18:39

"Sven Lindhardt" <svt(Snabela)lindhardt(Dot)net> wrote in message
> [...]
> Jeg ved ikke hvor meget det betyder, men er der en i gruppen som ved om
> kontrollen i virkeligheden er backlight og ikke brightness?

Du skal bare fortsætte med antagelse af backlight kontrol.
Mvh,
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-07 22:15

> Du skal bare fortsætte med antagelse af backlight kontrol.
> Mvh,
> Hans
Tak for det

Mvh