MS Windows
briani 27239
DUALBOOT
Fra : claus jensen

Dato : 07-12-07 10:41

Fra : Ole C

Dato : 07-12-07 10:48

--
vh
Ole C

Fra : jopa

Dato : 07-12-07 11:33

"claus jensen" <cj@team.dk> skrev

> kort og godt
> kan man have vista og xp samme maskine

Ja da det har jeg og det fungerer perfekt

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 07-12-07 11:47

"jopa" <admin@jp-web.invalid> wrote in message
> "claus jensen" <cj@team.dk> skrev
>
> Ja da det har jeg og det fungerer perfekt
>

> --
> Mvh. John
>
> www.johns-web.dk

Og den lidt længere version: jada

Du skal have 2 partitioner på disken, de kan måske godt ligge på samme, men
gør det IKKE! Så installerer du bare det andet system på den anden
partition, og Windows laver selv en bootmanager, hvor du bestemmer, hvad der
skal starte op.

/Ole

Fra : jopa

Dato : 07-12-07 12:38

"/Ole (6000)" <xx@xxx.xx> skrev
> [...]
> men gør det IKKE! Så installerer du bare det andet system på den anden
> partition, og Windows laver selv en bootmanager, hvor du bestemmer, hvad

Eller vælge at smide et ekstra drev i maskinen som en mulighed.

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 07-12-07 13:34

> "/Ole (6000)" <xx@xxx.xx> skrev
>
> Eller vælge at smide et ekstra drev i maskinen som en mulighed.
>
> --
> Mvh. John
> www.johns-web.dk

Bestemt også en mulighed, men er der rigeligt med plads på drevet, er det jo
ret let at lave en ny partition, i XP i hvertfald. Jeg har krøbet mig let og
elegant udenom Vista

/Ole

Fra : claus jensen

Dato : 07-12-07 11:58

Takker mange gange

--

Med Venlig hilsen/Best regards

Claus Jensen
Dansk Systemblanket-team aps
Kirke Værløsevej 26 A, 3500 Værløse
Tel (+45) 4448 1555 Fax (+45) 4448 0041
E-mail cj@team.dk
WEB: http://www.team.dk

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-12-07 13:10

"claus jensen" <cj@team.dk> wrote in message

> Hej
> kort og godt
> kan man have vista og xp samme maskine
> --
>
> Med Venlig hilsen/Best regards

Du bør nok, for din egen skyld lade være med at skrive din email adresse i
klartekst her på usenet.

Der findes flere måder at snyde spammernes email jagt programmer f.eks

stav din email adresse: navn (snabela) ost (punktum) dk
indsæt noget forkert: navn@ost.ppp (erstat ppp med dk)

Hvis du allerede er klar over problematikken, så undskyld min indblanden.

Bjarne K.