MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
fejl?
Fra : Hans Houmøller

Dato : 05-12-07 22:40

På en WinXP maskine står denne fejlmeddelelse under opstart: kan ikke
finde "rtf70.bpl". Hvad kan det nu lige være?
Hans

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-12-07 22:46

"Hans Houmøller" <hanshoumoller@mail.dk> skrev i meddelelsen
> På en WinXP maskine står denne fejlmeddelelse under opstart: kan ikke
> finde "rtf70.bpl". Hvad kan det nu lige være?
> Hans

Jeg ved ikke hvad det er, men hvis du leder efter den i regedit, finder du
den nok et eller andet sted. Der skal du så slette den nøgle,som forsøger at
aktivere den. Så skulle den ikke dukke op mere.

Kurt

Fra : Pico

Dato : 05-12-07 22:53

Hans Houmøller wrote:
> På en WinXP maskine står denne fejlmeddelelse under opstart: kan ikke
> finde "rtf70.bpl". Hvad kan det nu lige være?
> Hans

Jeg tror du har læst lidt forkert, den heder nok "rtl70.bpl" (altså et L
som i Lars) og en søgning giver en del resultater:

http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1T4HPEA_en___DK208&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=rtl70.bpl&spell=1
--
MVH
Pico

Fra : Hans Houmøller

Dato : 06-12-07 00:43

Hans Houmøller skrev:
> På en WinXP maskine står denne fejlmeddelelse under opstart: kan ikke
> finde "rtf70.bpl". Hvad kan det nu lige være?
> Hans
Tak for svar som jeg kan bruge.
Ja, jeg havde skrevet forkert.
Hans