Kvinder bruger 3 år af deres liv på at kom~
Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 30-11-07 06:35

Det er utroligt hvor hurtigt tiden går, når vi kvinder gennemgår vores
daglige forfænglighedsritualer."
http://www.180grader.dk/nyheder/kvinder_bruger_3_r_af_deres_liv_p_at_komme_ud_af_d_ren.php

M.Venlig hilsen.

Fra : ben9

Dato : 30-11-07 16:18

<Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

[...]

jovist, men så har jeg til gengæld brugt de sidste 20 - 25 år på at bese en
smuk kvinde

Fra : Patruljen

Dato : 01-12-07 03:54

On 30 Nov., 16:18, "ben9" <dont.filter@me> wrote:
> [...]
>
> M.Venlig hilsen.
>
> jovist, men så har jeg til gengæld brugt de sidste 20 - 25 år på at bese en

En ? Mener du virkelig det ? Een ?

Mvh.

Fra : ben9

Dato : 01-12-07 18:18

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> M.Venlig hilsen.
>
> jovist, men så har jeg til gengæld brugt de sidste 20 - 25 år på at bese

En ? Mener du virkelig det ? Een ?

Mvh.

ja - hende jeg har haft fornøjelsen af at dele avis med i 20 - 25 år -
såmen - er det så underligt

Fra : Patruljen

Dato : 01-12-07 14:59

On 1 Dec., 18:18, "ben9" <dont.filter@me> wrote:

> En ? Mener du virkelig det ? Een ?
>
> Mvh.
>
> ja - hende jeg har haft fornøjelsen af at dele avis med i 20 - 25 år -
> såmen - er det så underligt

Nej. Det er da ikke så underligt, at du deler avis med en eller anden
i 25 år
Det er vel godt nok. Meen. Som god Freudianske anarkist, tænker
bekymret jeg på om du ikke er liiiiige lovligt fremmedgjort fra egne
impulser og drifter, hvis du alene har beset - eèn ?

Fra : ben9

Dato : 01-12-07 23:58

> [...]

bekymret jeg på om du ikke er liiiiige lovligt fremmedgjort fra egne
impulser og drifter, hvis du alene har beset - eèn ?

ohhh - det er det du mener - næh du - jeg glor glubsk og samvittighedsløst
på enhver smuk kvinde på min vej

altså - de gør jo alt for at vi skal kigge, så hvorfor lade være når de er
så smukke og dejlige - ja, jeg ville skulle gøre vold på mig selv, hvis jeg
ikke måtte kigge - det er godt for hormonerne og dejligt livsbekræftende

flotte kvinder gør godt i øjnene! og de er gratis at beskue

og så er de i øvrigt skabt til lagengymnastik

- men der må fruen så ha æren af at være den eneste ene