Nogle der har hørt fra Telemore ?
Fra : Flemming

Dato : 13-07-01 19:15

Hej

Jeg røg direkte på Telemore vognen den 1 juli, og modtag 2 dage efter en
bekræftelse på at overføre mit nr., som jeg sendte retur den samme dag. Men
siden har jeg ikke hørt noget. Er der nogle der har hørt nærmere ?

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Frank Rasmussen

Dato : 13-07-01 20:08

In article <iYG37.5401$6x5.390245@news000.worldonline.dk>,
flemming@botmail.com says...
> [...]
> bekræftelse på at overføre mit nr., som jeg sendte retur den samme dag. Men
> siden har jeg ikke hørt noget. Er der nogle der har hørt nærmere ?

Ja, det kan keg da bekræfte Vi får mange breve retur hver eneste dag
med de fuldmagter vi sender ud.

Mvh

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 13-07-01 20:08

"Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote in message
> [...]
> flemming@botmail.com says...

Men

> Ja, det kan keg da bekræfte Vi får mange breve retur hver eneste dag

var vidst derefter han efterlyste, at han netop har sendt retur til jer
men ikke hørt fra jer siden.

Har i forresten planer om en sim-tool.kit menu ala blahosv har hvor man kan
købe taletid osv?

Hygge

Flemming

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-07-01 20:28

Flemming Lynggaard skrev:

>Har i forresten planer om en sim-tool.kit menu ala blahosv har hvor man kan
>købe taletid osv?

Hvordan fungerer det?

Det ville da være genialt, så ville folk uden Internet kunne købe
taletid alligevel - det kræver vel blot Dankort-nummeret?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 13-07-01 20:31

> Hvordan fungerer det?
>
> Det ville da være genialt, så ville folk uden Internet kunne købe
> taletid alligevel - det kræver vel blot Dankort-nummeret?
>
> venligst,

Jeps der er en menu hvor der er forskellige muligheder og ja du skal bare
indtaste dit dk nr og så sender den en sms og wupti... Du kan fx også se din
saldo osv..

Skal siges jeg ikke har prøvet det men har et blah simkort som dog er igang
med at blive flyttet til telmore...