MS Windows
briani 27239
"Der er installeret nye programmer"
Fra : Jakob Griffel

Dato : 03-12-07 23:21

Hej med jer

Min XP SP2 bliver ved med at fortælle mig at "Der er installeret nye
programmer", når jeg trykker på Start og vil lukke ned. Boblen kommer jo
altid lige hen over knappen "Luk computeren", hvilket er ret irriterende.
Jeg har prøvet at åbne de fleste programmer der er markeret med gul, men der
er bl.a. nogle "uninstall"-programmer, som jeg selvfølgelig ikke ønsker at
køre - for så forsvinder de nyinstallerede progranmmer jo igen...

Kan man ikke bede Windows om, ikke at gøre mig opmærksom på nyinstallerede
programmer? Eller fortælle den, at jeg har fattet det nu (men ikke ønsker at
køre de nyinstallerede programmer på nuværende tidspunkt)...?

På forhånd mange tak.

--
Hilsen Jakob

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-12-07 23:44

Jakob Griffel skrev:

>Kan man ikke bede Windows om, ikke at gøre mig opmærksom på nyinstallerede
>programmer?

Højreklik på proceslinjen, vælg Egenskaber, Menuen Start , Tilpas ,
Avanceret , Fjern flueben ved Fremhæv senest installerede programmer

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jakob Griffel

Dato : 04-12-07 22:04

> Højreklik på proceslinjen, vælg Egenskaber, Menuen Start , Tilpas ,
> Avanceret , Fjern flueben ved Fremhæv senest installerede programmer

Du er en helt! Tak for det

--
Hilsen Jakob