HJÆLP!!!
Fra : connie-toft

Dato : 13-07-01 19:06

Så er fruen på den!!! Hvorfor kan jeg ikke åbne jeres mails i nyhedsgruppen
mere??? Jeg kan se tilbage til d.1.7.01, men ikke åbne nogle?? Jeg får en
meddelse om at meddelsen evt er for gammel eller slettet fra serveren??Jeg
har prøvet at abonnere på nogle andre, det er s.. det samme.
Hjælp en som er blevet afhængig af at læse i kattegruppen!!
PS. Husk at svare på min egne mailadr!
Connie

Fra : Ghita Cecilie Jallow

Dato : 13-07-01 21:36

"connie-toft" <connie-toft@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har prøvet at abonnere på nogle andre, det er s.. det samme.
> Hjælp en som er blevet afhængig af at læse i kattegruppen!!

Hej
Har du kigget i funktioner, indtillinger, vedligeholdelse ?
Der skal du selv sætte hvor mange dage du vil gemme meddelserne.
Måske har der været en nisse ?
Jeg ved at der har været nogle problemer med Teledanmarks servere.
Det er måske også en grund.
cc til Conni

Ghita Cecilie

Fra : Kate

Dato : 13-07-01 23:21

Jeg kan se du er teledk kunde. Hvis du bruger news.inet.tele.dk så skal
du nulstille dine grupper og genindlæse dem alle. Jeg ved det er sk...
irriterende, men de har endeligt fået den ny server op og køre, men den
kan ikke finde ud af det med de gamle indlæg.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer