Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Den danske sommer - Heracleum mantegazzian~
Fra : U. Pedersen

Dato : 13-07-01 18:30

http://foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vis_bilde.cgi?id=18704

--
   m.v.h.
   U.P.
Problemet i dag er ikke at komme på internettet. Problemet er at komme af igen.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123

Fra : Michael

Dato : 13-07-01 20:39

In article <3B4F346B.60076953@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
says...

> Mit bud ser sådan ud......

Må jeg spørge dig hvad udstyr du tager billeder med, og evt. hvad du
bruger til at scanne dem med?

- Michael

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 13-07-01 21:37

Michael wrote:

> Må jeg spørge dig hvad udstyr du tager billeder med, og evt. hvad du
> bruger til at scanne dem med?

Det må du godt - det pågældne billede er optaget med et Lieca Digilux.

Men mit arsenal rummer alt fra 24x36 over 6x4,5 til 4x5" kameraer, jeg
har leget lidt med en flatbed scanner, men den er slet ikke god nok, jeg
er forvendt med de resultater der kan opnås på en Crosfield Cromograf.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : U. Pedersen

Dato : 14-07-01 00:56

On Fri, 13 Jul 2001 19:48:28 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Mit bud ser sådan ud......
har du noget vi andrer ikke har merer af ?

Fra : Lyrik

Dato : 14-07-01 00:59

"U. Pedersen" <ulf.pedersen@it.dk> wrote in message

> [...]
> U.P.
> Problemet i dag er ikke at komme på internettet. Problemet er at komme af
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Skal du ikke snart i seng))

Hilsen
Jens

Fra : U. Pedersen

Dato : 14-07-01 01:19

On Sat, 14 Jul 2001 01:59:10 +0200, "Lyrik" <lyrik@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Skal du ikke snart i seng))

Hvorfor ?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 14-07-01 10:20

"U. Pedersen" wrote:

> har du noget vi andrer ikke har merer af ?

Ja - et afslappet forhold til Janteloven....))

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : U. Pedersen

Dato : 14-07-01 10:20

On Sat, 14 Jul 2001 11:20:22 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Ja - et afslappet forhold til Janteloven....))

Ja det har jeg normalt også, men føler lidt du kommer og dunker mig
ovenihovedet med se mit billede dit og dat.

Ingen penge har jeg nok af, hvor mange har du så af dem ?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 14-07-01 11:35

"U. Pedersen" wrote:

> Ingen penge har jeg nok af, hvor mange har du så af dem ?

Dem der snakker om penge - har sjældent nogen af dem...!

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen