MS Windows
briani 27239
Microsofts update KB902400 mangler i min X~
Fra : IKJ

Dato : 01-12-07 16:50

KB902400 mangler og kan fint downloades fra Microsoft, men vil ikke
installeres på min PC XPhome/SP2 p.g.a. sprogproblemer(siger en pop-up
meddelse)

Er denne opdate nødvendig?
I så fald, ved nogen hvor den kan hentes?

mvh IKJ

Fra : John

Dato : 01-12-07 18:51

"IKJ" <ikjsletdette@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> KB902400 mangler og kan fint downloades fra Microsoft, men vil ikke
> installeres på min PC XPhome/SP2

Fjern opdateringen hvis den vises i 'tilføj fjern programmer' (markér 'vis
opdateringer'), genstart, og prøv igen.

> p.g.a. sprogproblemer(siger en pop-up meddelse)
> Er denne opdate nødvendig?

Jeps:

"Der er fundet et sikkerhedsproblem vedrørende fjernkørsel af programkode,
der kan gøre det muligt for en hacker at kompromittere dit Windows-baserede
system .."

> I så fald, ved nogen hvor den kan hentes?

Her. Vælg korrekt sprog, download til skrivebord og installér derfra:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=20f79ce7-d4db-42d7-8e57-58656a3fb2f7

Check evt pc'en med gratis Belarc Advisor:
http://www.snapfiles.com/reviews/Belarc_Advisor/belarc.html

John

Fra : IKJ

Dato : 02-12-07 16:31

>^

> Her. Vælg korrekt sprog, download til skrivebord og installér derfra:

> [...]

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Stort tak til John for overstående henvisning.
Det var lige det der klarede mit problem.

KH og tak
IKJ

Fra : John

Dato : 02-12-07 16:44

"IKJ" <ikjsletdette@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> Stort tak til John for overstående henvisning.

Velbekomme!

> Det var lige det der klarede mit problem.

Tak for tilbagemelding!

Rart at ku' gi' en hjælpende hånd! :)

John

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-12-07 18:34

John skrev:

> Check evt pc'en med gratis Belarc Advisor:
> http://www.snapfiles.com/reviews/Belarc_Advisor/belarc.html

Kan se jeg mangler "KB939653-IE7" - men hos Windows Update får jeg den
ikke?
Hans