MS Windows
briani 27239
Dele en HD
Fra : Michael Nielsen

Dato : 24-11-07 19:54

Har en 250 GB Seagate Barracuda jeg skal have delt i 2 men kan ikke få den
til det..... nogle der har et prog. der kan det ??

Mich

Fra : fix

Dato : 24-11-07 21:10

"Michael Nielsen" <m.oestergaardSPAM@c.dk> skrev i en meddelelse
> Har en 250 GB Seagate Barracuda jeg skal have delt i 2 men kan ikke få den
> til det..... nogle der har et prog. der kan det ??
>
> Mich

c:\windows\Fdisk.exe ?
controlpanel->Computeradministration->administration->diskhåndtering?
finn

Fra : Asle Bjerva

Dato : 25-11-07 15:09

fix wrote:

> c:\windows\Fdisk.exe ?
> controlpanel->Computeradministration->administration->diskhåndtering?
> finn

Hvis du vil dele disken UTEN å måtte reformattere og / - eller miste data,
må du bruke et tredjepartsverktør type Partition magic.
--
AsleB;Oslo

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-11-07 15:18

Den 25-11-07 15.09 skrev Asle Bjerva følgende:

> Hvis du vil dele disken UTEN å måtte reformattere og / - eller miste data,
> må du bruke et tredjepartsverktør type Partition magic.

Det kommer jo an på, om det er systemdisken eller en anden (måske helt
ny) harddisk, der er tale om.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : getdion@gmail.com

Dato : 25-11-07 21:33

> [...]
> Har en 250 GB Seagate Barracuda jeg skal have delt i 2 men kan ikke få den til
> det..... nogle der har et prog. der kan det ??

Vista diskhåndtering kan gøre det uden at noget data går tabt..
First reducere den store partition.
Så oprette en partition i det tomme område.