MS Windows
briani 27239
Er ved at få svip af Vista
Fra : getdion@gmail.com

Dato : 24-11-07 01:19

En ny vista bærbar med 1 bruger.
Jeg kører så enkelt som muligt som administrator.

Hver gang jeg åbner den indbyggede Internet explorer 7 kommer Brugerkontokontrol og
siger at IE7 er et ukendt program, som jeg skal give tilladelse til.
--imponerende !--
Har rodet i controlpanel uden at finde nogen mulighed for at pacificere vista.

Andet svip:
Hver gang jeg booter siger Vista at den har blokeret nogle startprogrammer.
Så får jeg listen frem. Der står TILLADT på alle linier.
Jeg har også kigget i msconfig uden at finde noget mistænkeligt.
Hvor længe skal det blive ved ?

Fra : getdion@gmail.com

Dato : 24-11-07 15:37

> [...]

> Så får jeg listen frem. Der står TILLADT på alle linier.
> Jeg har også kigget i msconfig uden at finde noget mistænkeligt.

En løsning: man kan slå al brugerkontostyring fra i kontrolpanel.
Men så kommer Vista i stedet frem med påmindelser om at det er meget farligt at gøre
det.

Det er frustrerende at jeg ikke var i stand til at 'forklare' Vista at IE7 ikke er noget
farligt program.
De 5-6 gamle programmer, som jeg selv installerede ved siden af, havde vista intet imod.
Kun IE7 var blacklisted.
Hvorfor ???

Fra : Allig8or

Dato : 25-11-07 02:42

"getdion@gmail.com" <ubrugelig@kd.kd> skrev i meddelelsen

> En løsning: man kan slå al brugerkontostyring fra i kontrolpanel.
> Men så kommer Vista i stedet frem med påmindelser om at det er meget
> farligt at gøre det.
Under sikkerhedsindstillinmger,kan du også slå advarsler fra,
så er der kun det røde skjold,på proceslinien,men det skjules....

--
Henning Holm
allig8or125@hotmail.com