MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Send filer over internettet?
Fra : saneman

Dato : 21-11-07 22:56

Hvad bruger i til at sende filer over internettet? Normalt bruger jeg
mails men findes der ikke et MSN lign program der fungere bedre? Har
prøvet med MSN men at sende et jpg billede på ca 200 KB tager ca 4-5
minutter (sidder på en 100MB linie).

Havde bedre held med skype men det fungere heller ikke optimalt.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-11-07 01:25

www.sendspace.com

gratis og du behøver ikke at registrere dig, hvis ikke du vil.

Kurt

Fra : nono

Dato : 22-11-07 10:02

ftp?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-11-07 14:26

"saneman" <yyyy@dd.com> skrev

> [...]
> mails men findes der ikke et MSN lign program der fungere bedre? Har
> prøvet med MSN men at sende et jpg billede på ca 200 KB tager ca 4-5

http://www.yousendit.com/
www.sendfile.com

Claus

Fra : Brian Lund

Dato : 22-11-07 17:50

> [...]
> minutter (sidder på en 100MB linie).
>
> Havde bedre held med skype men det fungere heller ikke optimalt.

Det mest effektive er nok hvis du kan køre en FTP server på din forbindelse,
men når du siger du har 100Mbit gætter jeg på du er på noget fællesnet?

Alternativt hvis du har en hjemmeside kan du lave et upload-script til siden
så folk kan hente der fra.

Brian

Fra : saneman

Dato : 22-11-07 19:46

Brian Lund wrote:

> [...]
>
> Alternativt hvis du har en hjemmeside kan du lave et upload-script til siden

Noget hint til hvordan man gør det sidste?

Fra : Brian Lund

Dato : 22-11-07 20:15

> Noget hint til hvordan man gør det sidste?

Nej, men jeg ved det kan laves meget nemt i PHP, på en af mine hjemmesider
bruger jeg noget en af mine venner har lavet, men det er ikke særligt
sikkert, der findes sikkert meget bedre løsninger! :)

Prøv evt. spørge i en gruppe der har noget med webdesign at gøre.

Brian

Fra : Christopher Tracy

Dato : 22-11-07 20:24

Hej

saneman wrote:
> [...]
> minutter (sidder på en 100MB linie).
>
> Havde bedre held med skype men det fungere heller ikke optimalt.

HFS - HTTP File Server - er totalt godt, og helt gratis
http://www.rejetto.com/hfs/

--
/C.T.

May U Live 2 C The Dawn