MS Windows
briani 27239
Problemer med installation af XP på bærbar
Fra : Søren Nielsen

Dato : 20-11-07 19:04

Hej

Jeg er igang med at prøve at få installeret XP på en Fujitsu Siemens bærbar,
men den går kold hver gang jeg forsøger. Den booter som den skal og
formatterer og indlæser filerne til installationen og genstarter og starter
selve installationen, men så bryder helvede løs.
Installationen kører fint, indtil der ifølge XP er 34 minutter tilbage af
installationen, men så sker der ikke mere. Der læses hverken fra cd-rom'en
eller er aktivitet på harddisken. Nu har jeg forsøgt mig med både recovery
cd'en, min egen XP og en kopi af denne, så jeg tror ikke det er en læsefejl
på cd'en. XP har lige fungeret, dog fyldt med spyware/virus og uendeligt
langsomt, og da virkede cd-rom-drevet også. Jeg er efterhånden løbet tør for
gode ideer...

Nogle gode forslag?

Søren

Fra : kep

Dato : 20-11-07 19:35

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:474321b5$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;828267

Fra : Søren Nielsen

Dato : 21-11-07 16:59

kep wrote:
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;828267

Super, det var nu helt uforvarende lykkedes mig at få installeret XP ved
blot at genstarte og genstarte indtil det virkede, men uden at ane, at det
var løsningen. Tak for linket, så fik jeg også lige forklaringen på det.

Søren