MS Windows
briani 27239
IE7 på XP
Fra : Ukendt

Dato : 19-11-07 21:34

Hej NG

Har lige erhvervet en 22" skærm...
Jeg vil gerne have at min browser åbner med en bestemt størrelse vindue -
eks. 1024x768 res...
Kan jeg sætte en default værdi for dette...???

Hilsen
Bjarne
"Every day new surprises"

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-11-07 21:41

Den 19-11-07 21.34 skrev bsn følgende:

> Jeg vil gerne have at min browser åbner med en bestemt størrelse vindue -
> eks. 1024x768 res...
> Kan jeg sætte en default værdi for dette...???

Du kan manuelt ændre til den ønskede vinduesstørrelse og så lukke IE, så
bør du få den samme størrelse fremover. Medmindre du bruger Stifinder
(explorer.exe) som FTP-klient med en anden vinduesstørrelse, for så kan
IE ikke finde ud af det, GRR!

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-07 23:26

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev

> [...]
> bør du få den samme størrelse fremover. Medmindre du bruger Stifinder
> (explorer.exe) som FTP-klient med en anden vinduesstørrelse, for så kan IE

Ja, den kender jeg godt...
Jeg efterlyser, om der evt. kan sættes en værdi i reg.db...???
Bjarne

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 21-11-07 08:24

bsn wrote:

> Ja, den kender jeg godt...
> Jeg efterlyser, om der evt. kan sættes en værdi i reg.db...???

Det kan der næppe, da Explorer og Internet Explorer mere eller mindre er
to sider af samme program.

Jesper Poulsen