MS Windows
briani 27239
Norton Antivirus i XP
Fra : Lund

Dato : 19-11-07 20:25

Hej

Er der andre af jer der har opdateret til den nye Norton Antivirus.

Nu synes jeg nemlig computeren er blevet sløvere, under opstart bruger den
næsten 1 min, kun på at vise min skrivebordsbaggrund.

Mvh. Torben

Fra : Hagar

Dato : 19-11-07 20:31

"Lund" <tNOSPAM@lund.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu synes jeg nemlig computeren er blevet sløvere, under opstart bruger den
> næsten 1 min, kun på at vise min skrivebordsbaggrund.

Vi er mange der har droppet Norton, netop fordi det sløver systemet. Jeg er
gået over til den gratis udgave af AVG

Hagar

Fra : Michael Bach

Dato : 19-11-07 21:08

"Lund" <tNOSPAM@lund.mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Nu synes jeg nemlig computeren er blevet sløvere, under opstart bruger den
> næsten 1 min, kun på at vise min skrivebordsbaggrund.

Slet alt det norton antivirus,det er det værste stykke software Symantec har
lavet og så
har det endda kørt i snart 10 år nu.
Vil du give penge for et antivirus program så prøv Kaspersky
Men som Hagar skriver,er Avg et udmærket alternativ og så er det gratis )

Mvh Michael Bach.

Fra : Lund

Dato : 19-11-07 22:25

Tak for jeres svar.

Så må jeg have Norton smidt ud - tidsrøvere.....

Mvh. Torben

Fra : Asle Bjerva

Dato : 19-11-07 22:33

Lund wrote:
> Tak for jeres svar.
>
> Så må jeg have Norton smidt ud - tidsrøvere.....
>

> Mvh. Torben

Etter å kjørt den ordinære avistalleringsrutinen anbefaler jeg å laste ned
dette programmet fra Symantec
" Norton Removal Tool "
http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039?OpenDocument

--
AsleB;Oslo

Fra : jopa

Dato : 19-11-07 22:37

> Tak for jeres svar.
>
> Så må jeg have Norton smidt ud - tidsrøvere.....

Tror du at du bare kan slippe for den ?
Den har overtaget din computer

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Jørgen

Dato : 20-11-07 16:06

"Lund" <tNOSPAM@lund.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for jeres svar.
>
> Så må jeg have Norton smidt ud - tidsrøvere.....
>

> Mvh. Torben

Jeg har fået hjælp til præcis det samme problem i dk.edb.sikkerhed.virus.
Jeg fik denne meddelelse

Hej
Prøv at kigge her
http://www.pcworld.dk/art/9067?page=1

Afinstallere Norton
http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/afinstallere_norton.htm

Den giver stof til eftertanke. Det er vist noget værre lort, vi har betalt
for at få ind i vores maskiner.
Mvh Jørgen