MS Windows
briani 27239
"taber" driver
Fra : holgersen

Dato : 19-11-07 06:30

Hej
Skulle der være nogen der ved , hvorfor min windows xp2 taber driveren til
min scanner. Jeg installerer driveren , alt fungerer fint lige til jeg
genstarter igen så kan scanneren ikke findes.
Scanneren er en microtek cms 1200u, den orginale installations cd er blevet
væk, men har fundet en driver til scanneren på Microteks hjemmeside

Fra : Rado

Dato : 19-11-07 09:48

On Mon, 19 Nov 2007 06:29:37 +0100, "holgersen"
<honoresvej(væk)@stofanet.dk> wrote:

>Skulle der være nogen der ved , hvorfor min windows xp2 taber driveren til
>min scanner. Jeg installerer driveren , alt fungerer fint lige til jeg
>genstarter igen så kan scanneren ikke findes.

Hvis det er en USB scanner, så prøv evt. at hive USB stikket fra og
sæt det til igen, når den er forsvundet.

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 19-11-07 09:55

Rado wrote:

> Hvis det er en USB scanner, så prøv evt. at hive USB stikket fra og

Mon ikke at u'et i modelnavnet/-nummeret betyder USB?

Jesper Poulsen

Fra : Rado

Dato : 19-11-07 14:35

On Mon, 19 Nov 2007 09:55:08 +0100, Jesper Poulsen
<nospam@ingensteder.dk> wrote:

>Mon ikke at u'et i modelnavnet/-nummeret betyder USB?

Det er meget tænkeligt, men det kan man jo ikke vide hvis ikke man ved
det...