MS Windows
briani 27239
Explorer alternativ
Fra : Jacob Larsen

Dato : 18-11-07 18:23

Hej

Jeg har for ikke så længe siden købt mig en ny computer med Vista. Jeg
er i den forbindelse blevet ret ked af at MS på det groveste har ødelagt
Explorer til Vista. Den er blevet sindssygt tung i interfacet, og det
tager evigheder at komme i gang med selv de simpleste operationer.

Hvad er der af alternativer? Jeg vil gerne have samme interface med dir
træet til venstre og filerne til højre, left/right drag/drop for
henholdsvis default op og menu med de forskellige ops. Og så må den også
gerne kunne browse netværksstier (SMB/CIFS), både som simpel browse og
med angivelse af stien.

/Jacob

Fra : Sune Storgaard

Dato : 18-11-07 18:43

"Jacob Larsen" skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne kunne browse netværksstier (SMB/CIFS), både som simpel browse og med

Den legendariske directory opus fra de gyldne Amiga dage er faktisk ganske
udemærket, og har også vista support.
http://www.gpsoft.com.au/DScripts/download.asp

Fra : Jacob Larsen

Dato : 18-11-07 20:13

Sune Storgaard wrote:
> Den legendariske directory opus fra de gyldne Amiga dage er faktisk ganske
> udemærket, og har også vista support.
> http://www.gpsoft.com.au/DScripts/download.asp

Ser cool ud. Har lige startet deres 60 dages trial, og så må vi se om
det er noget. Er der ellers noget derude?

/Jacob

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-11-07 20:41

On Sun, 18 Nov 2007 20:13:05 +0100, Jacob Larsen wrote:

> Er der ellers noget derude?

http://www.ghisler.com/

Standard er to fil-vinder, men du kan vælge mappetræ, som du ønsker, i det
ene. Også en udmærket ftp-klient.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jack

Dato : 19-11-07 16:46

"Jacob Larsen" <jacob@not4u2know.net> skrev i en meddelelse

> Ser cool ud. Har lige startet deres 60 dages trial, og så må vi se om det
> er noget. Er der ellers noget derude?

Total comander

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-11-07 03:13

Jacob Larsen skrev:

> [...]
> ødelagt Explorer til Vista. Den er blevet sindssygt
> tung i interfacet, og det tager evigheder at komme
> i gang med selv de simpleste operationer.

Har du RAM nok i systemet? Vista kræver nogle
flere kræfter.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk