MS Windows
briani 27239
Sata....Norton Ghost 10.0 Problemer
Fra : Mogens Olsen

Dato : 18-11-07 16:59

Hej.
Man løber da også hele tiden ind i problemer :-/
Ny Pc med sata system, og Ghost 10.0 virker ikke mere ,
Jeg har det bedst med at foretage sådan ting i DOS Mode
hvordan er det med Ghost 12.0 virker det med sata og firewire,
Jeg har prøvet en vertion af Acronis, men hvordan virker det
når man ikke kan boote mere, det er jo lige der det skal virke??

mvh Mogens.

Fra : Rado

Dato : 18-11-07 18:10

On Sun, 18 Nov 2007 16:59:00 +0100, "Mogens Olsen"
<m2olsen@tdcadsl.dk> wrote:

>Hej.
>Man løber da også hele tiden ind i problemer :-/
>Ny Pc med sata system, og Ghost 10.0 virker ikke mere ,
>Jeg har det bedst med at foretage sådan ting i DOS Mode

Hvis du er til DOS så prøv evt. Image for DOS, den kører fint med SATA
her:

http://terabyteunlimited.com/image.html

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Mogens Olsen

Dato : 18-11-07 18:18

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> --
> Rado
>
> Protester imod EUs intelligent design resolution:
Jo tak det prøver jeg at se på,
mvh Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-07 20:40

"Mogens Olsen" <m2olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har prøvet en vertion af Acronis, men hvordan virker det
> når man ikke kan boote mere, det er jo lige der det skal virke??

Jeg kører Ghost v.9, og det går da helt fint med at restore på min Sata-HD.
V2i-filer ligger på Ata.

mvh Ebbe

Fra : Mogens Olsen

Dato : 18-11-07 20:47

"Ebbe (7000)" <es44(snabela)pc[punktum]dk> skrev i en meddelelse

> "Mogens Olsen" <m2olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
KLIP........

> Jeg kører Ghost v.9, og det går da helt fint med at restore på min
> Sata-HD.
> V2i-filer ligger på Ata.
>
> mvh Ebbe

Hej Ebbe.
Ja det er muligt når det ligger på ATA delen, men jeg har en extern Firewire
HD
det kan ikke lade sig gøre, jeg bruger altid kun dos delen og har ikke
lagt Ghost 10 ind i Windows.
mvh Mogens.

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-07 22:48

> [...]
Firewire
> HD
> det kan ikke lade sig gøre, jeg bruger altid kun dos delen og har ikke

Det er rigtigt. Det er heller ikke lykkedes mig at bruge en usb-disk. Derfor
har jeg en ata disk dedikeret til daglig incremental back-up. Ikke den mest
optimale løsning, men den har da reddet min r** et par gange

mvh Ebbe