MS Windows
briani 27239
Termenalprogram på XP?
Fra : Kurt G

Dato : 17-11-07 21:20

Jeg mangler et 'gammeldags' terminalprogram til at sende og modtage via
RS232.
Jeg vil gerne have det sådan, at det jeg sender er i eet vindue og det, som
jeg modtager vises i et andet!
Findes det på en XP-maskine?
Hvis ikke, hvilke muligheder er der så?

Mvh Kurt

Fra : KsNa

Dato : 17-11-07 22:03

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> RS232.
> Jeg vil gerne have det sådan, at det jeg sender er i eet vindue og det,

Er Hyperterminal ikke godt nok, det er allerede i din XP.

Mvh
Kim

Fra : Kurt G

Dato : 18-11-07 17:54

"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse
KLIP

> Er Hyperterminal ikke godt nok, det er allerede i din XP.
Klip

Jo, det er den måske. Jeg har ikke fundet den i min indledende søgen, nok
fordi jge ikke vidste hvilken betegnelse jeg skulle søge efter.

Jeg prøver den!

Tak
Kurt