Undgå SMS kvittering.
Fra : Fischer

Dato : 13-07-01 16:36

Ja, ja - jeg ved godt at dette spørgsmål har været stillet før, men har
altså ikke kunnet finde tilbage til det.

Hvad er det man skal skrive først i en TDC SMS for at undgå kvittering?

*Fischer

Fra : Mark Beaumont

Dato : 13-07-01 22:28

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev
> Hvad er det man skal skrive først i en TDC SMS for at undgå kvittering?

*1#

Vh Mark

Fra : Fischer

Dato : 14-07-01 06:03

> *1#

Tak.
Nok en af de få ting der vil irritere mig ved at skifte fra Sjoflofon til
Telmore.

*Fischer

Fra : MoDeM

Dato : 15-07-01 00:18

kan man også bruge *1# for at få dem på når man har sonofon?

Fra : Mark Beaumont

Dato : 15-07-01 00:54

"MoDeM" <morten@funstuff.dk> skrev
> kan man også bruge *1# for at få dem på når man har sonofon?

Nej, med Sonofon skal din SMS starte med ADA

På nogle telefoner kan man også slå kvitteringer fast til/fra
via menuen.

Vh Mark

Fra : JK

Dato : 23-07-01 16:49

Hej

Er der også mulighed for dette hos Orange.

JK

Fra : Bobby

Dato : 25-07-01 20:05

Hvad snakker du om??
Så vidt jeg ved, er det noget du selv har bedt om, Orange sender i hvert
fald ikke automatisk status sms.
Så det kunne være du lige skulle checke opsætningen i telefonen

Bobby