MS Windows
briani 27239
Mappeindstillinger/Filtyper i Vista???
Fra : Mate

Dato : 16-11-07 17:04

Den mulighed der findes i Windows XP m.h.t. at assosiere programmer til
diverse filtyper kan jeg ikke finde i Vista.
Findes den - og hvor?

/Poul.

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-07 17:31

"Mate" <aspolFJERN@DETTEwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Den mulighed der findes i Windows XP m.h.t. at assosiere programmer til
> diverse filtyper kan jeg ikke finde i Vista.
> Findes den - og hvor?
>
> /Poul.

Hej !

Hvis du har en fil af en bestemt type, så højreklik på den.
Vælg 'Åben med'
osv....

mvh

Abricosicus

Fra : jopa

Dato : 16-11-07 17:33

"Mate" <aspolFJERN@DETTEwebspeed.dk> skrev i meddelelsen
> Den mulighed der findes i Windows XP m.h.t. at assosiere programmer til
> diverse filtyper kan jeg ikke finde i Vista.
> Findes den - og hvor?

Kontrolpanel
Standardprogrammer
Angiv tilknytninger
--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Mate

Dato : 16-11-07 23:14

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "Mate" <aspolFJERN@DETTEwebspeed.dk> skrev i meddelelsen
>>

> Kontrolpanel
> Standardprogrammer
> Angiv tilknytninger
> --
> Mvh. John
>
> www.johns-web.dk
Hej John.
Tak for oplysningen. Jeg har ikke selv Vista, men vil bringe oplysningen
videre til rette vedkommende.

Mvh
Poul.