MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Reklameprogram til PC
Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 15-11-07 22:06

Hejsa.

Jeg har opsat et fladskærm hos en kunde som kører på en pc... skærmen skal
vise reklamer i forma af billeder, html sider eller ling i fuld skærm.. men
hvordan klarer jeg det nemmest... kunne man evt . lave noget når der sidder
en USB stick i maskinene hvor reklamematerialet ligger på, så vil computeren
bare læse hvad der ligger på sticken af billeder, og så vise det som
slideshow eks. med 15 sek interval.. og når der skal skiftes reklamer, så
skifter man bare USB sticken ud og så kører det videre..

Nogle gode forslag??

//Brian

Fra : Mads

Dato : 15-11-07 23:07

On Thu, 15 Nov 2007 22:06:28 +0100, "Icenfire \(6920\)"
<brian@REMOVEbadazz.dk> wrote:

> [...]
>slideshow eks. med 15 sek interval.. og når der skal skiftes reklamer, så
>skifter man bare USB sticken ud og så kører det videre..

En nem og gratis løsning.

Windows pauseskærm sættes til slideshow med
de ønskede indstillinger og instrueres om at vise billeder
fra det sted du ønsker. I dette tilfælde det drevbogstav
som USB sticken får.

Reklamerne lægges på sticken som almindelige billeder,
f.eks. i JPG format.

Nemt, billigt og lige til at gå til uden ekstra udstyr eller
programmer.

mvh Mads

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 16-11-07 18:01

Hej Mads..

Lige denne løsning havde jeg ikke tænkt på.. men klart.. den skal prøves..

//Brian

Fra : Mads

Dato : 16-11-07 20:16

On Fri, 16 Nov 2007 18:00:55 +0100, "Icenfire \(6920\)"
<brian@REMOVEbadazz.dk> wrote:

>Hej Mads..
>
>Lige denne løsning havde jeg ikke tænkt på.. men klart.. den skal prøves..

Lidt mere avanceret kan det f.eks. gøres med Proshow Gold, men om
dets slideshows kan køre fra en USB stick aner jeg desværre ikke.
Proshow laver ellers nogen virkeligt flotte slideshows som kan køre
fra en CD eller DVD. ( Selvfølgelig med autostart )

mvh Mads