MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
kan ikke installere Audio driver på GA-P35~
Fra : Mogens Olsen

Dato : 15-11-07 19:39

Hej alle
Jeg kan ikke installere audio driver på et helt nyt system med GA-P35-DS4
det vil sige det kunne jeg godt lige efter XP installationen, men den lavede
en
fejl med driver, som bevirkede der var en masse støj på sydtemet,
hvorpå jeg af installerede driverne, og derefter er det umuligt at install
igen,
er der nogen der kan hjælpe med det.
Hilsen Mogens

Fra : Hans

Dato : 15-11-07 19:48

Mogens Olsen wrote:
> [...]
> fejl med driver, som bevirkede der var en masse støj på sydtemet,
> hvorpå jeg af installerede driverne, og derefter er det umuligt at

Måske er der lidt hjælp her:
http://www.giga-byte.dk/Support/Motherboard/FAQ_Model.aspx?FAQID=2538

eller:
http://www.giga-byte.dk/Support/Motherboard/FAQ_Model.aspx?FAQID=2501

Hans

Fra : Mogens Olsen

Dato : 15-11-07 21:49

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Måske er der lidt hjælp her:
> [...]
Hej Hans.
Det var lige det jeg manglede, 1000 tak skal du ha.
mvh Mogens

Fra : Mogens Olsen

Dato : 17-11-07 08:26

"Mogens Olsen" <m2olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
KLIP...............

> Hej Hans.
> Det var lige det jeg manglede, 1000 tak skal du ha.
> mvh Mogens
Jeg har da fået installeret driver, men det er som om systemet ikke kan lide
mine 2 små lattelit højtaler der er forbundet til en subwoffer, det hele er
med en ledning
det hyler nærmest eller der lyder som en gammeldavs radio der ikke kan finde
stationen,
en underlig lyd, hvad kan det skyldes.
mvh Mogens