MS Windows
briani 27239
hvad er Os cache ?
Fra : not@home.se

Dato : 15-11-07 15:32

jeg har en tvplayer som hedder mytheatre og inde i
timeshift-indstillingerne står dette : use os cache to acces
harddrive. den kan aktiveres eller deaktiveres, hvad betyder det og
hvad er konsekvenserne og hvad er bedst ?

og så et andet spørgsmål : lige nu har jeg alt på en harddisk, hvis
jeg købte en disk mere og instalerede mit tvplayer og codec og
timeshiftmappen alene på den nye disk ville det så køre bedre med
playeren på den disk eller ville det gøre det hele langsommere hvis
playeren ligger på en anden disk end den hvor windows ligger på ? skal
der så sendes data frem og tilbage mere end nødvendigt ?

min computer er ret hurtig men tvplayeren kører ikke helt optimalt og
jeg vil under alle omstændigheder købe en ny harddisk hvor dens
timeshiftmappe kan ligge på da der kommer meget data (100mb i minuttet
fra discovery HD)
håber at nogen kan hjælpe