MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP - Gå direkte til Windows i dtsdet for l~
Fra : Sten Axelsen

Dato : 14-11-07 16:39

Hej

Når jeg åbner Windows XP får jeg altid en blå skærm og en frø med mit navn
som den eneste valgmulighed.

Hvordan kommer jeg direkte ind, i stedet for at skulle trykke på frøen?

Min datters PC er noget lignende. Hun får et windue med en mulighed for et
password. Der er intet password, man skal bare trykke ENTER.

Der ville vi også gerne bare gå direkte ind.

Mvh
Sten Axelsen

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-07 16:55

Sten Axelsen wrote:
> [...]
> navn som den eneste valgmulighed.
>
> Hvordan kommer jeg direkte ind, i stedet for at skulle trykke på

I startmenuen, vælg "Kør" og skriv: control userpasswords2
I det vindue, der kommer frem, fjerner du fluebenet ved "Brugere skal
angive brugernavn og adgangskode for at anvende computeren".

-E.G.

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 14-11-07 17:12

Gå ind i kontrolpanelet og under brugerkonti, skal der stå dit eget og en
gæst. Står der flere skal de fjernes !

Fra : N_B_DK

Dato : 15-11-07 00:04

"Anders (6400 Sønderborg)" <anders.forst@gmail.com> wrote in message
> Gå ind i kontrolpanelet og under brugerkonti, skal der stå dit eget
> og en gæst. Står der flere skal de fjernes !

Det logger man ikke automatisk på ved, hent istedet for tweau UI fra
microsoft, så kan det klares via en grafisk brugerflade.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 15-11-07 08:15

LOL

Fra : N_B_DK

Dato : 15-11-07 16:22

> LOL

Hvad var det du ikke helt forstod ?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-11-07 20:23

Sten Axelsen wrote:

> Der ville vi også gerne bare gå direkte ind.

TweakUI er jeres ven. Husk at have password på, da der findes shares med
fulde rettigheder som bør beskyttes.

Jesper Poulsen