MS Windows
briani 27239
Kan ikke åbne kontrolpanel
Fra : Mathias Vinther

Dato : 12-11-07 18:34

Hej

Hver gang jeg forsøger at åbne kontrolpanellet kommer explorer op og
fortæller der er begået en ulovlig handling. Det er lige opstået det
sidste jeg husker var at jeg opdaterede iTunes til version 7.5, ellers
har jeg kørt forskellige online virus scans og jeg har AVG installeret.
Jeg kører Windows XP SP2 fuldt opdateret på en IBM Thinkpad T60. Håber
nogen kan hjælpe.

Mvh
Mathias Vinther

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 12-11-07 18:40

Det er med stor sansynlighed noget spyware, du har på din comp.

Får selv samme besked en gang imellem, og så scanner jeg bare min harddisk
med et SuperAntiSpyware, og det plejer at hjælpe

Fra : Mathias Vinther

Dato : 12-11-07 18:45

Har kørt en opdateret Spybot undersøgelse
'

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 12-11-07 18:51

Bruger ikke SpyBot men SuperAntiSpyware, og den virker !

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-11-07 18:52

Mathias Vinther skrev:

>Hver gang jeg forsøger at åbne kontrolpanellet kommer explorer op og
>fortæller der er begået en ulovlig handling.

Bruger du Nero ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Mathias Vinther

Dato : 12-11-07 18:55

Ivan V. Klattrup skrev:

> Bruger du Nero ?

Jep.. Nero 8

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-11-07 18:57

Mathias Vinther skrev:

>Jep.. Nero 8

http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=14&tid=405404 læs svar 9 eller
11 du vælger selv.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Mathias Vinther

Dato : 12-11-07 19:03

Vælger nummer 11. Jah det virker tusind tak