MS Windows
briani 27239
partition magic og Vista
Fra : bertsco

Dato : 12-11-07 17:02

Kan man bruge Partition Magic 8 i Vista.
Jeg syntes ikke at jeg kunne få den til at virke så jeg udskød problemet,
der var faktisk nok af nyt, ved start af ny maskine med vista for
installeret i Hd en.og ingen cder med.
Bertsco

Fra : Allig8or

Dato : 13-11-07 01:45

"bertsco" <bertsco@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg syntes ikke at jeg kunne få den til at virke så jeg udskød problemet,
> der var faktisk nok af nyt, ved start af ny maskine med vista for
SVJV virker Partition Magic ikke på Vista....
Nu ved jeg ikke hvad du vil,men Vista kan selv slette og ændre parti-
tioner....under kontrolpanel/system&veligeholdelse/administration
/Diskhåntering....

--
Henning Holm
allig8or125@hotmail.com

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 13-11-07 02:32

> [...]
> Jeg syntes ikke at jeg kunne få den til at virke så jeg udskød problemet,
> der var faktisk nok af nyt, ved start af ny maskine med vista for
hej
du kan bruge det program som hedder Paragon Partition Manager til windows
vista, Partition Magic virker ikke på windows vista
hilsen jeppe