macbook - blu ray - toast
Fra : Michael Holm

Dato : 29-11-07 20:25

spurgte for et stykke tid siden om MacBook Pro kunne afspille Bluray
diske, og det kunne den ikke... men nu har jeg lige købt Toast 8 og der
kan man under installation vælge at deres plugin så man kan afspille og
skrive på bluray skiver!
nu har jeg ikke nogen diske selv, men er der nogen der har prøvet det i
praksis?

--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 29-11-07 21:00

Michael Holm skrev:
> [...]
> diske, og det kunne den ikke... men nu har jeg lige købt Toast 8 og der
> kan man under installation vælge at deres plugin så man kan afspille og

Man kan installere Toast selvom man ikke har et optisk drev. For at
kunne gøre noget som helst med Bluray-skiver, skal man have et
Bluray-drev - lidt ligesom man skal have et DVD-drev for at kunne
afspille DVD-skiver og altså ikke kan nøjes med et CD-drev.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-11-07 21:33

Frank E. N. Stein <flatus@mail.is> wrote:

> [...]
> Bluray-drev - lidt ligesom man skal have et DVD-drev for at kunne
> afspille DVD-skiver og altså ikke kan nøjes med et CD-drev.

Og selv med et blueray drev kan du ikke afspille blueray film, kun
skrive og læse blueray data diske ..

/thomas

Fra : Michael Holm

Dato : 29-11-07 21:37

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Og selv med et blueray drev kan du ikke afspille blueray film, kun
> skrive og læse blueray data diske ..
>
> /thomas

æv troede lige toast kunne noget magisk :)