Min ældre Kat
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-07-01 16:09

Hejsa...

Jeg faldt lige over denne gruppe..

Jeg ville da lige hurtigt komme med min lille historie...

Jeg har jo haft min kat siden jeg var 2 år,,Som jeg fik fra en af min
forældes venner... Helt fra lille killing, hvor den måtte kommer væk fra
dens mor..

Maren, heder den...

Nårr, men jeg den stadig, og jeg er nu snart 20 år... og den er altså jo
sådan ca. 18 år.

Har lagt et par billleder op på news:dk.binaer

Den har både været ude, og indekat

den har levet sine første 6-7 år som udekat,,, men så bliv mine forældre
skilt, og den flyttede sammen med min mor og jeg i lejlighed..! og fik nu
sin frihed tilbage, for 2 år siden, da vi flyttede i hus...

Faktisk de eneste svagheder jeg har lagt mærke til, er at den er lidt svag i
bagkroppen...

Men den er stadig den sødeste kat.. og den kan da godt leje under tæpper
osv.. stadig..

Jeg bliver sku lidt bedrøvet det dag den dør,, men sådan ender det jo nok en
dag...

Bjarke

Fra : Nina El Falaki

Dato : 13-07-01 16:52