God malawi butik søges i nordsjælland!!
Fra : michael

Dato : 13-07-01 15:07

Jeg ville meget gerne høre om der er nogen som kender en god malawi butik
med rimelige priser og et godt udvalg, helst i nordsjælland.

Fra : Carsten Gall

Dato : 13-07-01 15:14

"michael" <mwma@nne.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville meget gerne høre om der er nogen som kender en god malawi butik
> med rimelige priser og et godt udvalg, helst i nordsjælland.

Der er så vidt jeg ved ingen i nordsjælland, men hvis du kan køre til
"staden"
så er der flere, Planteimporten, Flyvefisken og Cichlidecenteret.
Planteimporten og Flyvefisken er ret centrale, men Cichlidecenteret
ligger i
Vallensbæk.

Carsten