Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Memorystick adapter
Fra : Karsten Krambs

Dato : 25-11-07 22:45

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=329280

Findes der en fætter som denne der kan æde et SD som så kan bruges i
et SONY kamera?

Jeg har en IBM X40 computer som har en SD reader indbygget, denne vil
jeg jo gerne bruge samme med mit Sony kamera uden at skulle finde en
SD ->micro converter frem også.

Er der andre muligheder at gøre et Sony memory stick SD venligt

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Kim S

Dato : 26-11-07 13:28

"Karsten Krambs" <snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> skrev i meddelelsen
> http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=329280
>
> Findes der en fætter som denne der kan æde et SD som så kan bruges i
> et SONY kamera?

Dét tror jeg ikke...

> [...]
> SD ->micro converter frem også.
>
> Er der andre muligheder at gøre et Sony memory stick SD venligt

Det enkleste er nok at købe en kortlæser og et Memorystick kort.
Men jeg tror ikke du kan gøre en memorystick SD-venlig

Mvh, Kim