Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En side til at sammenligne objektiver.
Fra : Poul

Dato : 25-11-07 10:26

F. eks. en Canon EF 17-40mm f/4.0 L mod en Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II
Link: http://www.makeashorterlink.dk/5e444b4d

Poul

Fra : Nicolai

Dato : 25-11-07 10:28

> F. eks. en Canon EF 17-40mm f/4.0 L mod en Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II
> Link: http://www.makeashorterlink.dk/5e444b4d

Tak for det - kendte jeg ikke!

Fra : Thomas Corell

Dato : 25-11-07 10:38

Poul wrote:
> F. eks. en Canon EF 17-40mm f/4.0 L mod en Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II
> Link: http://www.makeashorterlink.dk/5e444b4d

Kan forkortes yderligere til http://korturl.dk/vng ;) Derudover er det
nok relevant at nævne at d.o. side kun handler om Canon-udstyr og udstyr
til samme.

--
Don't waste space

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-07 10:55

"Thomas Corell" <nospamplease@corell.dk> skrev i meddelelsen

> Kan forkortes yderligere til http://korturl.dk/vng ;) Derudover er det
> nok relevant at nævne at d.o. side kun handler om Canon-udstyr og udstyr
> til samme.

der er nu også Tamron og Sigma objektiver på siden.

Man kunne jo også undlade at bruge shortlink (som er noget fanden har
skabt), så ville man på forhånd vide hvor man havnede.
http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-12233-Sample-Crops.aspx?Lens=115&FLI=0&API=2&LensComp=355&FLIComp=0&APIComp=0&Camera=9&CameraComp=9

--
mvh kajo

Fra : Thomas Corell

Dato : 25-11-07 11:42

kajo wrote:

> der er nu også Tamron og Sigma objektiver på siden.

Ja, dem med Canon-fatning. Som jeg henviste til i "... og udstyr til samme".

Tror du nogensinde jeg vil kunne komme til at sammenligne et Leica
fourthird objektiv, med et Sigma eller Tamron på den side ?

--
Don't waste space

Fra : Poul

Dato : 25-11-07 16:25

"Thomas Corell" <nospamplease@corell.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tror du nogensinde jeg vil kunne komme til at sammenligne et Leica
> fourthird objektiv, med et Sigma eller Tamron på den side ?

OKAY!

Der kommer ikke flere henvisning fra mig.

Fra : Thomas Corell

Dato : 25-11-07 16:53

Poul wrote:

> OKAY!
>
> Der kommer ikke flere henvisning fra mig.

Hvorfor dog ikke ? Jeg syntes det er en fin side du har fundet, men lige
så glad jeg var til at starte med, lige så skuffet var jeg da det gik op
for mig, at jeg ikke kunne bruge den (har ikke Canon). Derfor ville jeg
blot suplere din henvisning med den observation, så andre
ikke-Canon-ejere ikke klikkede forgæves...

--
Don't waste space

Fra : Kim

Dato : 25-11-07 17:29

Tak for linket, lige hvad jeg skulle bruge.

Kim