Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvordan kopieres settings i lightroom ??
Fra : jakob

Dato : 22-11-07 20:25

Når man har fedtet med et billede i lightroom og vil kopiere ens
indstillinger til alle billeder har jeg prøvet at kopiere "develop
settings", for efterfølgende at markere en stribe billeder og paste.
MEEEEEEN det virker sgii ikke. Jeg kan gøre det hvis jeg kun vælger et
billede at overføre til men det må da kunne lade sig gøre at vælge en
hel stak og så overføre til dem eller ????

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Michael Holm

Dato : 22-11-07 20:45

jakob wrote:
> [...]
> billede at overføre til men det må da kunne lade sig gøre at vælge en
> hel stak og så overføre til dem eller ????

Vælg først dit billede med de fede indstillinger.

Vælg så de andre (Shift eller Ctrl+click)

Tryk Ctrl+Shift+s for kontrolleret kopiering, eller Ctrl+Alt+s for bare
at kopiere, uden at vælge hvad du vil kopierer.

kode-ordet er syncronize

--Michael

Fra : jakob

Dato : 22-11-07 22:07

Michael Holm <MichaelHolm@thismaildontwork.com> wrote:

> kode-ordet er syncronize

Perfekt tak skal du have Michael

Venlighilsen

Jakob

Fra : Anja Dunning-Krüger

Dato : 24-11-07 15:21

Tak - jeg kiggede med og havde også brug for svar på dette spørgsmål.
Funktionen er særligt velegnet til serier skudt på manuel.

Mvh.
Anja