Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
software til at lave funny effects på bill~
Fra : Ukendt

Dato : 22-11-07 18:14

Hej gruppe,

jeg søger noget freeware software som kan lave sjove effekter på fotos. For
nogle år siden havde jeg et program hvor man f.eks. kunne lave folks øjne
kæmpestore, næsen kunne trækkes lang og alt i den stil... jeg kan dog ikke
huske hvad programmet hed - og en søgning på Google efter noget i den stil
gav ikke resultat.

Kan nogle her komme med forslag til et godt program ?

venlig hilsen

JN

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 22-11-07 20:08

"JN" <jnsnabelalightstorm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stil gav ikke resultat.
>
> Kan nogle her komme med forslag til et godt program ?

Deformer fra Stoik Software http://www.stoik.com/deformer/

Den nye version 2.0 koster 19$, men søg efter version 1.0 som er gratis.

Flemming Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-07 20:07

Hej Flemming,

takker mange gange - jeg prøver at finde 1.0 - og ellers er 20$ jo ikke
nogen herregård.

venlig hilsen

JN

Fra : Wilstrup

Dato : 24-11-07 11:31

"Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> skrev i meddelelsen

> Den nye version 2.0 koster 19$, men søg efter version 1.0
> som er gratis.

Virker version 1.0 også til Windows Vista?

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 24-11-07 13:50

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> skrev i meddelelsen

> Virker version 1.0 også til Windows Vista?

Prøv det. Den ligger til download her: http://www.mediafire.com/?eb4wqjxyc9x

Udpak og kør MOO.EXE

Flemming Nielsen

Fra : Wilstrup

Dato : 25-11-07 01:43

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Prøv det. Den ligger til download her:
> http://www.mediafire.com/?eb4wqjxyc9x
>
> Udpak og kør MOO.EXE

Jeg kan ikke udpakke filen. Den har .rar som extension,og jeg
ved ikke hvor udpakningsprogrammet til dette ligger. I hvert
fald ikke i Vista.

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-07 09:30

> Jeg kan ikke udpakke filen. Den har .rar som extension,og jeg ved ikke
> hvor udpakningsprogrammet til dette ligger. I hvert fald ikke i Vista.

Prøv at søge på Winrar

M.v.h. Claus Petersen

Fra : Wilstrup

Dato : 27-11-07 01:11

"Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> skrev i
meddelelsen news:474931b4$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at søge på Winrar

OK. og tak!

Fra : Simsalabim

Dato : 25-11-07 17:05

Mon ikke det hed PowerGoo. Det virker desværre ikke i XP og fremefter, jeg
har det nemlig på CD