Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvem kan fotobehandling
Fra : Bjarne K.

Dato : 22-11-07 10:55

Kan man gå ind i en alm foto forretning, og bede dem om at optimere et
enkelt billede med photoshop eller lightroom, eller hvem skal man henvende
sig til.

Bjarne K.

Fra : Leif Langgaard

Dato : 22-11-07 11:01

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> Kan man gå ind i en alm foto forretning, og bede dem om at optimere et
> enkelt billede med photoshop eller lightroom, eller hvem skal man henvende
> sig til.

Hej

Prøv at læg billedet op et sted, og så læg et link til det i gruppen, så vil
jeg tro at der er nogle der gerne vil hjælpe dig!

Langgaard

Fra : Bjarne K.

Dato : 22-11-07 11:53

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> wrote in message

> Hej
>
> Prøv at læg billedet op et sted, og så læg et link til det i gruppen, så
> vil jeg tro at der er nogle der gerne vil hjælpe dig!
>
> Langgaard

Tja, jow. Har dog lidt forskellige idéer til hvad der skal ske med billedet,
så det er ikke bare en almindelig tryk på autoforbedrings knappen jeg tænker
på. Men det kan da godt være jeg alligevel skulle prøve det du foreslår. Det
værste der kunne ske, er vel at der ikke er nogen der gidder.

Bjarne K.

Fra : emj

Dato : 22-11-07 13:01

Bjarne K. skrev:

>Tja, jow. Har dog lidt forskellige idéer til hvad der skal ske med billedet,

Jeg tør vædde på at der er folk her, der kan opfylde dit ønske mindst
lige så godt som en fotoforretning.

Hilsen emj

Fra : Bjarne K.

Dato : 22-11-07 13:24

"emj" <emj@> wrote in message

> Jeg tør vædde på at der er folk her, der kan opfylde dit ønske mindst
> lige så godt som en fotoforretning.
>
> Hilsen emj

Oh, det er jeg slet ikke i tvivl om, med de mesterværker der næsten dagligt
dukker op i billedbehandlings gruppen..

Men det er næsten for meget at bede folk om, at sidde og fifle med mit
knipseri.

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 22-11-07 13:28

"Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote in message

> "emj" <emj@> wrote in message

> Oh, det er jeg slet ikke i tvivl om, med de mesterværker der næsten
> dagligt dukker op i billedbehandlings gruppen..

Billedsnaks gruppen, mener jeg jo selvfølgelig.

Bjarne K.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-11-07 10:59

Bjarne K. wrote:

> Kan man gå ind i en alm foto forretning, og bede dem om at optimere et
> enkelt billede med photoshop eller lightroom, eller hvem skal man henvende
> sig til.

Hej Bjarne, dit spørgsmål handler om indkøb, derfor hører det hjemme i
indkøbs-gruppen - så slet dit indlæg og genpost det i

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders

Dato : 22-11-07 15:58

> [...]
> Kan man gå ind i en alm foto forretning, og bede dem om at optimere et
> enkelt billede med photoshop eller lightroom, eller hvem skal man henvende

Ja det kan du i hvert fald godt her hos os.
Priserne vil variere meget, afhængig af hvor i landet du er.

Mvh Anders