Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
For flyinteresserede
Fra : Jan Petersen

Dato : 22-11-07 08:55

Lidt synd at været er så grumset da det er på fredag det sker - Antonov 225
(bygget i foreløbig 1 eks. lander i Skrydstrup (ved Vojens) fredag middag.
Det skal laste tanks til Afganistan.
Skrydstrup var det eneste sted det kunne lande - efter at de fik fældet
nogle træer. Men et vingespænd på 90 meter kræver vel også noget plads.

Mvh
Jan Petersen

Jan Petersen
Østerskovvej 9 - 6100 Haderslev
74 53 28 42 - 40 71 98 37

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-11-07 10:22

Jan Petersen wrote:
> [...]
> Skrydstrup var det eneste sted det kunne lande - efter at de fik fældet
> nogle træer. Men et vingespænd på 90 meter kræver vel også noget plads.

Hej Jan, jeg har meget svært ved at se relevnansen af dit indlæg, her i
denne gruppe som har foto som emne.

Jeg vil foreslå at du slettet indlægget og genposter det i news:dk.teknik

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Leif Langgaard

Dato : 22-11-07 10:41

> Hej Jan, jeg har meget svært ved at se relevnansen af dit indlæg, her i
> denne gruppe som har foto som emne.
>
> Jeg vil foreslå at du slettet indlægget og genposter det i news:dk.teknik

Hej

Har du ikke også tidligere kommet med emner/forslag til "fototurer"?

Jeg vil så foreslå at du en anden gang undersøger sagerne først, da den
gruppe du foreslår ikke findes!

Forøvrigt har du indirekte fået en henstilling fra styregruppen om at se i
gennem fingrene med enkeltstående "gråzoneindlæg", har du glæmt det!

Ovenstående indlæg ved Jan Petersen:
news:474536f9$0$2111$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk... er forøvrigt særdeles
relevandt i gruppen.

Langgaard

Fra : Thomas Corell

Dato : 22-11-07 11:42

Leif Langgaard wrote:
> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
> Forøvrigt har du indirekte fået en henstilling fra styregruppen om at se i
> gennem fingrene med enkeltstående "gråzoneindlæg", har du glæmt det!

Nu ved jeg så ikke med sikkerhed hvad du mener med "henstilling". Men
hvis det er dialogen mellem Niels/Klaus i netikettegruppen, så er det
ikke en henstilling fra styregruppen. Udtalelser fra styregruppen har
altid PGP-signatur. http://usenet.dk/styregruppen/pgp.shtml :
"Alle indlæg, der er officielle fra StyreGruppen er underskrevet med et
medlems PGP (Pretty Good Privacy) nøgle.

Hvis et indlæg ikke er PGP-signeret, skal det betragtes som personens
egen holdning, ..."

--
Don't waste space

Fra : Leif Langgaard

Dato : 22-11-07 11:52

"Thomas Corell" <nospamplease@corell.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "Alle indlæg, der er officielle fra StyreGruppen er underskrevet med et
> medlems PGP (Pretty Good Privacy) nøgle.

Det var i forbindelse med en diskussion omkring et OTD eller lignende, det
var i afgørelsen fra styregruppen bemærkningen faldt, og jov da, det var med
nøgle og fra Svend Erik Jensen.

Men nu er vi nok off-topic

Langgaard

Fra : Søren Reinke

Dato : 22-11-07 17:20

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Hej Jan, jeg har meget svært ved at se relevnansen af dit indlæg, her i
> denne gruppe som har foto som emne.

Det er heldigt du så er den eneste der ikke forstår relevansen af denne
posting.

Hvis man har muligheden for det, er det en genial mulighed for at tage
billeder af sådanne et specielt fly.

Derfor er det meget relevant for alle foto og flyinteresserede.

> Jeg vil foreslå at du slettet indlægget og genposter det i news:dk.teknik

Jeg vil foreslå du selv hopper derover, og dropper dine spam postings
her i gruppen.

/Søren

Fra : Brian Lund

Dato : 22-11-07 15:35

> [...]
> Skrydstrup var det eneste sted det kunne lande - efter at de fik fældet
> nogle træer. Men et vingespænd på 90 meter kræver vel også noget plads.

Hej tak for oplysningen, en skam jeg ikke kan nå at være i sønderjylland til
middag! :(

Brian

Fra : Kurt Friis Hansen

Dato : 22-11-07 16:08

On Thu, 22 Nov 2007 08:54:33 +0100, "Jan Petersen" <jan@kosmo.dk>
wrote:

> [...]
>Skrydstrup var det eneste sted det kunne lande - efter at de fik fældet
>nogle træer. Men et vingespænd på 90 meter kræver vel også noget plads.

Tak for tippet. Jeg kan desværre ikke nå frem til i morgen med fuld
oppakning og passende vidvinkel. Tak alligevel.

Venlig hilsen og smil