I demand that "Thomas" <Tbentsen@jubii.dk> may or may not have written
in news:472f72f7$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>> Jeg har opsigt min stilling pr 31/11, og må i den forbindelse vinke
>> farvel til mit TDC medarbejderbredbånd (10/1 mbit stabilt internet).
>> Er der nogen, som ved hvordan TDC's normale procedurer er?
>> Tænker på om man bare står uden internet, eller om man bliver tilbudt
>> en konvertering til privat? Er heller ikke så sikker på, jeg vil
>> betale 600 kr i måneden for at have internet ;)
> Jeg ringede bare til kundeservice og fik forbindelsen ændret til mig i
> stedet, det tog 5 min, du kan jo altid ændre til et billigere
> abonement hvis det nuværende er for dyrt.
Det kunne jeg, så vidt jeg husker ikke! Ifølge TDC "ejede" mit tidligere
firma kobberet i X antal måneder efter opsigelsen. Jeg kan ikke huske
begrundelsen, men det var vist rimelig søgt!
Nu var det ikke noget
problem, da jeg har 3+ linier ført ind i huset fra tidligere opkoblinger
(TDC, CC) - men det skabte noget forvirring, da linien for nyeligt blev
gravet over og samlet igen. Jeg havde ærlig talt glemt de ekstra stik
under min søns seng, så jeg kunne ikke få internetforbindelsen til at
virke!
Hvis teknikkeren bare havde sagt at det var sat rigtig sammen, men at han
ikke lige vidste hvilket ledningspar der var koblet sammen, så havde jeg
ikke ringet til dem igen og igen for at få ordnet den *$!@&% forbindelse!
Andrew Engels Rump
--
Software Engineer
E-mail: mailto:newandrew@rump.dk
WWW:
http://www.rump.dk/homepage/andrew/