Kent Oldhøj skrev:
> Er ny kunde hos Fullrate, og efter lidt problemer med oprettelse fordi jeg
> før havde medarbejderbredbånd (som ikke kan opsiges af Fullrate men deres
> info omkring det var mangelfuld), var det med en vis skepsis jeg imødeså
> min onlinedato. Men det gik fuldstændig smertefrit efter planen, og har
> stortset kørt tilfredsstillende siden. Det vil sige der har ikke været
> problemer jeg med sikkerhed har kunnet give Fullrate skylden for
>
> Havde lidt dårlig latency i WoW i starten, men det hjalp da jeg fik en
> såkaldt gamer profil.
>
> Så idag... første nedbrud
Og det er jo altid surt med nedbrud og de
> burde helst ikke optræde, men når de nu gør, så er det rart at servicen er
> iorden og problemerne løses hurtigt. Tjek følgende scenarie:
>
> 14:09: Mister forbindelsen til internet.
> 14:12: SMS fra Fullrate om nedbrud på min central. Forventet fejlretning
> inden 14:30.
> 14:17: Forbindelsen genoprettet.
>
> Som privatkunde er det den slags service jeg forventer fra min
> lavprisudbyder. Godt gået!
>
>
Tjaaa, da jeg skulle ha fullrate blev jeg oprettet efter at ha prøvet
deres "kan du få fullrate" altså du taster din adr. ind og så viser de
dig hvilken hastighed du kan få. Jeg skulle så bare han den lille altså
1mbit op og 2mbit ned, da det så efter 30 dage blev mandag D.29-10
virkede forbindelsen så ikke, jeg ringede tirsdag og der fandt de så ud
af de slet ikke kunne lev. den hastighed de havde lovet til min adr. ja
selv 1mbit ned kunne de ikke engang tilbyde, så der stod/stå jeg uden
internet, ganske flot gået..
--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk
Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.