Hvordan er det lige med eksternt tastatur ~
Fra : jakob

Dato : 20-11-07 16:50

Hvordan er det lige jeg kan smide et externt tastatur til en ibook ?

Kan diverse usb tastatur smides på macen. Det er meningen at den
samtidig skal smides på en extern skærm er der noget der skal tages
højde for i den sammenhæng ?

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Per Jensen

Dato : 20-11-07 18:06

jakob skrev:
> Hvordan er det lige jeg kan smide et externt tastatur til en ibook ?
>
> Kan diverse usb tastatur smides på macen.

Normalt æder en Mac alle USB tastaturer uden brok, så prøv du bare.

Det er meningen at den
> samtidig skal smides på en extern skærm er der noget der skal tages
> højde for i den sammenhæng ?

Næh, egentlig ikke.

> Venlig hilsen
>
> Jakob

// Per.

Fra : Jakob

Dato : 20-11-07 18:43

In article <47431410$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
per@fjernmigzapro.dk says...

> Normalt æder en Mac alle USB tastaturer uden brok, så prøv du bare.

Takker

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 20-11-07 20:27

jakob wrote:

> Kan diverse usb tastatur smides på macen. Det er meningen at den
> samtidig skal smides på en extern skærm er der noget der skal tages
> højde for i den sammenhæng ?

Hvis det er et Windows-tastatur, er alt og win/cmd tasten byttet om. Det
kan du ændre under 'Keyboard.prefpane', 'Keyboard', 'Modifier keys...'.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Jakob

Dato : 20-11-07 23:38

In article <474334f5$0$90265$14726298@news.sunsite.dk>,
fornavn@efternavn.dk says...

> Hvis det er et Windows-tastatur, er alt og win/cmd tasten byttet om. Det
> kan du ændre under 'Keyboard.prefpane', 'Keyboard', 'Modifier keys...'.

perfekt, takker.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Niels

Dato : 20-11-07 13:30

> Hvordan er det lige jeg kan smide et externt tastatur til en ibook ?

Du tager fat i tastaturet, løfter det til en passende højde eller
afstand, og slynger det mod iBooken.

> Kan diverse usb tastatur smides på macen.

Sagtens. Du gentager blot proceduren ovenfor med et nyt tastatur.

>Det er meningen at den samtidig skal smides på en extern skærm er der noget der skal tages
> højde for i den sammenhæng ?

Ja, du gør som ovenfor, men denne gang er det skærmen, som skal kastes
på computeren.

--
Niels

Fra : Jakob

Dato : 20-11-07 23:38

In article <6c5e2296-f397-4b98-96dc-e56a11fcab70
@w34g2000hsg.googlegroups.com>, nboegh@gmail.com says...

> Niels

ja ja ja :0)

Hygge